13 Reacties

4 jaar geleden

Hoi heb daar helaas ook last van al zeker een maand, ik kom er niet van af. Kan na de bevalling weg gaan is me verteld. Hopelijk is het dan weg!

4 jaar geleden

Reactie op zehhyill

Hoi heb daar helaas ook last van al zeker een maand, ik kom er niet van af. ...
Ja! Ik hoop het ook joh! Maar ik ben nu bijna 23 weken hoop toch echt dat dit niet 17 weken aanhoud :-( het is echt vervelend he!

4 jaar geleden

Je Zou eens kunnen proberen of magnesium citraat capsules helpen van elvitaal. Bij mijn eerste zwangerschap veel last van gehad en iemand me getipt, het hielp zomaar, want bleek toch een magnesium tekort te zijn. Heb het nu weer in hand en been en nog maar minimaal als ik 2x 3 magnesium per dag slik (met avond eten en bij ontbijt) succes! Mss helpt het!

4 jaar geleden

Ik heb ook met name ‘s nachts pijn aan mijn handen/vingers, die voelen dan helemaal dik en opgezet en doen erg pijn.. gynaecoloog denkt wel aan het carpaal tunnelsyndroom en geeft aan dat er weinig aan te doen is en het na de zwangerschap weg zou moeten zijn.

4 jaar geleden

Ik heb dit bij mn eerste ook gehad. Denk tot 1 a 2 maanden na de zwangerschap en toen is het helemaal weggetrokken. Verloskundige zei toen dat het te maken had met je zenuwen

4 jaar geleden

Reactie op FML

Je Zou eens kunnen proberen of magnesium citraat capsules helpen van elvita ...
Oh! Dit ga ik eens proberen! Bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Ontzettend veel last van! Ik word ook vaak wakker met slapende handen/vingers, met name m’n rechterhand. Ik zie hier ook al magnesium citraat voorbij komen, dat helpt bij mij wel wat gelukkig.

4 jaar geleden

Reactie op leonaa

Ontzettend veel last van! Ik word ook vaak wakker met slapende handen/vinge ...
Mag je dit zomaar nemen tijdens de zwangerschap..? ☺️ heb je dan ook je magnesium gehalte laten bloedprikken? Ik vraag dit omdat ik er ook zo’n ontzettend last van heb en anders ook magnesium tabletten wil proberen!

4 jaar geleden

Reactie op SRM93

Mag je dit zomaar nemen tijdens de zwangerschap..? ☺️ heb je dan ook je mag ...
Ja mag en ja was aan de lage kant en vk zei toen: alleen minderen als je diarree krijgt want dan heeft het geen zin meer. Alles wat je teveel aan magnesium krijgt gaat er vanzelf weer uit maar niet voor niks 80%van bevolking heeft tekort eraan zonder dat je het weet: https://nl.planet-health.be/medische-innovatie/80-van-de-bevolking-heeft-een-tekort-aan-magnesium/amp/

4 jaar geleden

Wordt ook echt veel gebruikt bij zwangerschappen, ook mijn directe vriendinnen en familie, maar met Google komt er ook vanalles naar boven dat dat bevestigt

4 jaar geleden

Reactie op FML

Ja mag en ja was aan de lage kant en vk zei toen: alleen minderen als je di ...
Dank!!

4 jaar geleden

Ja, ik wist wel dat magnesium hielp tegen restless legs, maar niet persee tegen pijn in je handen. Vannacht weer zo’n pijn gehad ook al slaap ik met braces om. Eerst was het vooral mijn linker hand en nu ook rechts erbij. Wordt er gek van. Kracht in m’n handen wordt ook steeds minder. Nu net magnesium genomen, hoop dat het snel minder wordt en anders gewoon uitzitten ben ik bang. Ik heb nu ook aan beide handen hokkende vingers(trigger fingers) Iemand anders hier ook last van?