13 Reacties
4 jaar geleden
Je Zou eens kunnen proberen of magnesium citraat capsules helpen van elvitaal. Bij mijn eerste zwangerschap veel last van gehad en iemand me getipt, het hielp zomaar, want bleek toch een magnesium tekort te zijn. Heb het nu weer in hand en been en nog maar minimaal als ik 2x 3 magnesium per dag slik (met avond eten en bij ontbijt) succes! Mss helpt het!
4 jaar geleden
Reactie op leonaa
Ontzettend veel last van! Ik word ook vaak wakker met slapende handen/vinge ...
Mag je dit zomaar nemen tijdens de zwangerschap..? ☺️ heb je dan ook je magnesium gehalte laten bloedprikken? Ik vraag dit omdat ik er ook zo’n ontzettend last van heb en anders ook magnesium tabletten wil proberen!
4 jaar geleden
Reactie op SRM93
Mag je dit zomaar nemen tijdens de zwangerschap..? ☺️ heb je dan ook je mag ...
Ja mag en ja was aan de lage kant en vk zei toen: alleen minderen als je diarree krijgt want dan heeft het geen zin meer. Alles wat je teveel aan magnesium krijgt gaat er vanzelf weer uit maar niet voor niks 80%van bevolking heeft tekort eraan zonder dat je het weet:
https://nl.planet-health.be/medische-innovatie/80-van-de-bevolking-heeft-een-tekort-aan-magnesium/amp/
4 jaar geleden
Ja, ik wist wel dat magnesium hielp tegen restless legs, maar niet persee tegen pijn in je handen. Vannacht weer zo’n pijn gehad ook al slaap ik met braces om. Eerst was het vooral mijn linker hand en nu ook rechts erbij. Wordt er gek van. Kracht in m’n handen wordt ook steeds minder. Nu net magnesium genomen, hoop dat het snel minder wordt en anders gewoon uitzitten ben ik bang. Ik heb nu ook aan beide handen hokkende vingers(trigger fingers) Iemand anders hier ook last van?