10 Reacties

4 jaar geleden
Herkenbaar. Ik moet sochtends ook echt even op gang komen als ik opsta. Een voedingskussen scheelt wel iets in de pijn, maar het is nooit helemaal weg bij mij. Ik merk wel dat de rug/bekkenpijn na een nacht slapen minder is en dat voel ik dan in de loop van de dag weer steeds meer.

4 jaar geleden
Reactie op Nammie88
Maak een afspraak bij een bekkenfysio. Klinkt een beetje als beginnende bek ...
De pijn zit alleen niet in mijn bekken, maar juist aan de buitenkant van de heupen. De aan de buitenkant van mijn lichaam. Als je staat en je laat je handen naast je lichaam hangen, dan is het op de plek van de polsen. Maar ik zal eens informeren of het te maken kan hebben met mijn bekken bij de bekkenfysio. Thanks voor de tip!

3 jaar geleden
Inmiddels weet ik waar de klachten vandaan komen. De spieren in mijn benen en billen zijn overbelast en ontstoken. De pijn is elke week meer toegenomen en nog steeds 's nachts het ergst. Ik loop nu 2x per week bij een speciale zwangerschapsfysio. Zij gaf aan dat ik er te lang mee door ben gelopen. En ws na de zwangerschap revalidatie nodig heb om er vanaf te komen. Dus voor de vrouwen die er ook last van hebben, bespreek het goed met je verloskundige, huisarts of fysio!

3 jaar geleden
Reactie op Izzy-86
Inmiddels weet ik waar de klachten vandaan komen. De spieren in mijn benen ...
Wat vervelend dat je er waarschijnlijk zelfs na de zw last van hebt. Hopelijk helpt de huidige fysio om het onder controle te houden voor nu