11 Reacties

茅茅n jaar geleden

Niks 馃槄 ik ga gelijk met de nieuwe tijden mee met het dutje enzo. Vorig jaar was het een weekje even lastig en daarna was ze gewend aan het nieuwe ritme. Wat je had kunnen doen, of misschien nu ook wel zou kunnen doen, elke dag bedtijd een kwartiertje/10 min verschuiven geleidelijk wennen aan het nieuwe ritme

茅茅n jaar geleden

Reactie op Rumeysahappy

Niks 馃槄 ik ga gelijk met de nieuwe tijden mee met het dutje enzo. Vorig jaa ...
Haha ja we zitten nu op een half uur later naar bed, vanavond 3 kwartier. Alleen heeft dat geen invloed op wakker wordt tijd馃ゲ. 05.45 uur vanmorgen馃珷

茅茅n jaar geleden

Ik heb dat vorig jaar ook gedaan. Gelijk met de nieuwe tijden mee en hier ging dat goed. Nu lagen ze er toevallig gisteren ook al iets later in dus dat kan wel helpen vanavond.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Hi_10

Haha ja we zitten nu op een half uur later naar bed, vanavond 3 kwartier. A ...
馃珷馃珷馃珷

茅茅n jaar geleden

Gewoon gelijk het ritme oppakken alsof er niks gebeurd is en ondertussen diep van binnen janken van ellende. Beide kids ziek afgelopen tijd dus ben al nachten heen en weer aan 't gaan tussen 2 kindjes. Ben kapotttttt, stomme wintertijd!

茅茅n jaar geleden

Hier ook niet zoveel. Ze ging gisteren toevallig wat later naar bed. Ik probeer haar dutjes vandaag al wat later te doen, zodat ze wat later naar bed kan vanavond en dan hopen dat het meevalt 馃構

茅茅n jaar geleden

Wij doen niks en doen gewoon alsof we gek zijn. Hij was vanochtend 6 uur wakker, dus morgen wellicht 5 uur. Dan kan het zijn dat hij van 7 tot 8 uur nog een uurtje slaapt. En dan vanaf daar maar weer moedig voorwaarts 馃お

茅茅n jaar geleden

Logeren bij oma馃槈

茅茅n jaar geleden

Wij hebben vanaf woensdag elke dag een kwartiertje later dutje en latere bedtijd gedaan. Ze word nu wakker en gaat dan om 20 ipv 19 uur naar bed vanavond. Hopelijk morgen niet te vroeg!

茅茅n jaar geleden

Reactie op anne22334455

Logeren bij oma馃槈
Beste idee馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Wij hebben geen voorbereidingen getroffen omdat zn bedtijd 鈥榮 avonds sowieso altijd wisselt met wel 30 min verschil soms. Ergens tussen 19:00 en 19:45 uur raakt hij zn matras. En de laatste dagen is ie dan rond 6:30 uur langzaam aan t wakker worden. Morgenvroeg kan het dus zijn dat ie super vroeg wakker wordt. We behandelen het dan gewoon alsof ie 鈥榮 nachts wakker wordt; het is nog donker, iedereen slaapt, hier is je speen en je knuffel, je mag nog weer even lekker verder slapen. Levert dat nou echt drama op, dan komt ie nog maar ff bij ons in bed. En dan starten we de dag op een schappelijk tijdstip en werken zo door in t gewone ritme. Heb tot nu toe nooit wat gedaan aan het tijdverzetten en geen noemenswaardige problemen ervaren.