17 Reacties

één maand geleden

Ik gebruik agran olie/ crème

één maand geleden

Reactie op Debby1122

Ik gebruik agran olie/ crème
Dankje. Ga ik naar kijken.

één maand geleden

Deze wordt hier veel gebruikt!

één maand geleden

Bij krullen in het haar mag je dit nooit met droog haar kammen dan gaat het alleen maar meer pluizen. Je kan het beste het haar nat maken en dan kammen. En eventueel een beetje olie/haar crème gebruiken.

één maand geleden

Reactie op freumpie

Dankje. Ga ik naar kijken.
Moet argan zijn

één maand geleden

Reactie op Dalesia

Bij krullen in het haar mag je dit nooit met droog haar kammen dan gaat het ...
Dankje doe altijd met plantenspuitje met water. Maar dan staat t alsnog alle kanten op

één maand geleden

Hier ook een krullebolletje met heel dun en kort haar. Zeker na een slaapje heeft ze erg pluizig op de achterkant. Ik doe het haar nat maken met Zwitsal haarlotion, dan kam ik het voorzichtig door, van onder naar boven. Dus alle haartjes worden omhoog gekamd zeg maar. Dan gebruik ik een keratine olie en daarmee kam ik met mijn vingers de olie door haar haren. Daarna kneed in met mijn handen de olie er nog een beetje in. Dan evt een elastiekje, klemmetje, speldje, oid.

één maand geleden

Reactie op Inge2108

Hier ook een krullebolletje met heel dun en kort haar. Zeker na een slaapje ...
Wauw! 😍 Prachtige haartjes en mooie kleur! Sorry ff offtopic 🙈

één maand geleden

Onze zoon heeft krullend haar wat ook kan pluizen. Elke ochtend plantenspuit, dan dit er in, doorkammen en he is good to go!

één maand geleden

Reactie op Evababy2

Wauw! 😍 Prachtige haartjes en mooie kleur! Sorry ff offtopic 🙈
Dank je wel 🩷

één maand geleden

Wij hebben hier een (natuurlijke) krullenkapper & ik ben daar langs gegaan voor advies. Sowieso gebruik ik het liefst alleen natuurlijk spul, helemaal voor m’n dochtertje. Wij hadden precies wat jij zegt haha! Ik heb nu deze balsamspray. Kun je eerst het haar als het echt een knoop chaos is een beetje kammen & dan de spray erop sprayen en kneden/krullen. Voor het wassen gebruik ik nu de shampoo & heeeeel soms conditioner van innersense. Ik heb nu ook een sprayflesje gevuld met water en 1 mini drupje conditioner. Dit gebruik ik ook vaak ‘s ochtends om het pluizige eraf te krijgen. Moet zeggen dat haar krul bos hier echt mega goed op gaat 😊

één maand geleden

Reactie op Lies0017

Wij hebben hier een (natuurlijke) krullenkapper & ik ben daar langs geg ...
Niet heel logisch geschreven/vergeten te zeggen 🫢 Je moet nooit het haar kammen als het droog is natuurlijk. Dus eerst sprayen (ik doe met de conditioner water) & dan kammen waar nodig & dan als het nodig is nog een beetje balsamspray erin ☺️ Na het douchen gaat er ook altijd wat spray in!

één maand geleden

Ik gebruik Cantu care for kids . Eerst natspuiten (water) met een spray. Vervolgens doe ik Curl refreshner erin. Meestal is dit al voldoende. En dan stylen zoals je wil.

één maand geleden

Dankjullie! Het gaat hier echt veel beter. Het omhoog kammen is ook een gouden tip geweest. Dan valt het naar beneden al vaak in een goede Krul. Olie heb ik nu ook gevonden. Maak een bewuste keus dat ik geen shampoo of dergelijke gebruik bij d’r. Dus vond zonde om dat dan soort te verpesten met iets waardoor ik dan toch haar haren moet wassen omdat het dan vet wordt. Maar t gaat nu perfect.

één maand geleden

Reactie op freumpie

Dankjullie! Het gaat hier echt veel beter. Het omhoog kammen is ook een gou ...
Wat gebruik je precies om het haar te wassen?

25 dagen geleden

Reactie op Mm1508

Wat gebruik je precies om het haar te wassen?
Niks. Alleen water.