6 Reacties

3 jaar geleden

Heb er niet echt last van met babykleding maar bij mijn eigen kleding helpt een scheermesje heel goed😀

3 jaar geleden

H&m heeft dat inderdaad ook vaak met kleding voor volwassenen. Koop liever bij de Hema. Als je zorgt dat er geen vlekken in komen blijven de kleertjes mooi! Maar misschien helpt iets minder heet wassen?

3 jaar geleden

Je hebt zn pluizenscheermachine bij de zeeman ofzo. Geen oplossing voor ervoor maar wel erna. Hoef je niks weg te doen. Je bent wel ff bezig. Maar idd dan maar kleding bij een andere winkel kopen.

3 jaar geleden

Ik heb een pluizentondeuse van Philips, ooit voor een tientje bij Mediamarkt gekocht geloof ik. Prima ding! Maar moet zeggen dat ik die eigenlijk alleen op mijn eigen kleding gebruik, kleding van mijn baby krijgt eigenlijk niet echt pluisjes, en heb ook veel van H&M. Wat voor soort kleertjes heb je? Veel gebreide stoffen? En gaat het in de droger?

3 jaar geleden

Hier geen/nauwelijks pluisjes op babykleding. Wel op eigen kleding en daar gebruik ik de paars/roze pluizenscheerder van Philips voor. Deze: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_philips-gc026-30-ontpiller-1371911.html?gbraid=0AAAAADoGBO7GoDrtsZZz-4NFPpuGteIRw&gclid=Cj0KCQiAn4SeBhCwARIsANeF9DKyOp-DbHT1iTlBddFen8ArCAntJMRVlfL071pfzPnXy8-Ab0uCz18aAnI5EALw_wcB&gclsrc=aw.ds Regelmatig bij Kruidvat en andere winkels voor een tientje te koop. Betaal dus niet te veel..

3 jaar geleden

H&M pluist snel t.o.v. andere merken is mijn ervaring met babykleding. Haal daar niet zo veel meer. De meeste kleding haal ik in Turkije van het merk LC Waikiki. Goedkoop en kwalitatief heel goed. Rompers en pyjamas van de Primark en voor de leuk van de Zara. Lc Waiki wordt ook op Zalando verkocht, maar daar is het zo’n 3/4x duurder dan de prijs in Turkije. Voordeel is dat ik zeker 1 a 2x per jaar daar ben natuurlijk en het mee kan nemen.