7 Reacties

één jaar geleden

Vanuit verhalen: het maakt echt een megaaa zooitje. Kennissen hebben het in de tuin gedaan en ze hadden niet verwacht dat het zoveel poeder was. Alles zat onder. Maar daar zullen ze vast geen half jaar last van hebben gehad 😂. En misschien hoe groter de (buiten)ruimte, hoe minder rotzooi. Of als het echt op een open plek is, dan kan het goed wegwaaien.

één jaar geleden

Wij hadden een brand blusser, komt volgens mij het zelfde spul uit. ALLES zat onder, alle auto's, kleding, haar en zelfs in de veters van m'n schoenen. Maar het effect was wel echt heel tof

één jaar geleden

Bij ons zat alles eronder in de windrichting, maar het was ook goed schoon te maken. Moet wel zeggen dat we donkergrijze kussens op het tuinstel hebben, dus mogelijk zou het bij wit (en roze ipv blauw poeder) een ander verhaal geweest zijn.

één jaar geleden

Thnx voor de reacties! Ik was er al bang voor 🙈

één jaar geleden

Voor mens, dier en natuur zou ik iets anders overwegen. Een open te snijden taart bijvoorbeeld 😉

één jaar geleden

Reactie op Mananamanana

Voor mens, dier en natuur zou ik iets anders overwegen. Een open te snijden ...
Helaas kan ik op zaterdag middag (na onze echo dus…) geen taart meer laten maken. Anders had ik dat wel overwogen.

één jaar geleden

Ik had onlangs een leuke. Iedereen kreeg een beetje pH papier (of lakmoespapier) Als je dat in azijn doet, wordt het roze, als je dat in water met wat zeep doet, blauw.