21 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op JIDD
Wij hebben de puck a baby voor beide kids en die vind ik ideaal. Met de and ...
Dank je! de puckababy gaat ook mooi tot 2,5 jr mee las ik. Hoe verklein je de slaapzak voor een kindje onder de 1 jaar?☺️
3 jaar geleden
Dank je! de puckababy gaat ook mooi tot 2,5 jr mee las ik. Hoe verklein je ...
Ik gebruik sinds kort ook de puckababy 4 seizoenen en ben er heel tevreden van! Toen het warmer was, gebruikten we se buitenste laag met mouwen en nu enkel de binnenste laag, die superzacht is. Onze zoon is zo'n 70cm lang dus de slaapzak is een beetje aan de grote kant maar wij gebruiken geen band (kan je erbij bestellen als je wenst). Het gaat heel goed zonder ☺️
3 jaar geleden
Reactie op JIDD
Hier een foto dat ie vast zit

Ah dank je wel ! Ja goede foto hha!
3 jaar geleden
Wij hebben 2x de meyco gekocht toen het bij wehkamp 1+1 was. Heel tevreden over!
De binnenzak is mouwloos en heeft 1,0TOG. De buitenzak heeft mouwen met ritsen en heeft 2,0TOG. Bij elkaar dus 3,0TOG
3 jaar geleden
Hier helemaal fan van Puckababy! Ik heb de Piep en de Newborn slaapzak en ga nu de volgende bestellen omdat de huidige te klein is. Het is echt kwaliteit en de zakjes blijven heel mooi. De volgende baby kan er hier zo weer in. Over alles is gewoon goed nagedacht bij de slaapzak, wat mij betreft elke euro waard 🙂
3 jaar geleden
Ik ben fan van puckababy. Eerst de piep gebruikt, toen de mini en nu de 4 seasons. Ons zoontje slaapt nu snachts in de teddy binnenslaapzak en is daardoor heerlijk warm. Het is nog wel wat te ruim dus we slaan de mouwen om en verkorten de slaapzak met touwtjes (op de zomerslaapzak zitten drukkertjes om hem in te korten.
3 jaar geleden
Wij hebben dit keer ook weer de puckababy 4 seizoenen slaapzak gekocht. Bij onze eerste dochter hadden we deze ook. Hij gaat altijd gemakkelijk aan, geen gewurm met haar armpjes is veel te strakke mouwen. Bij ons kwamen er gaatjes in de stof ter hoogte van haar kin waar de rits eindigt (bekend probleem, kijk maar eens naar tweedehands puckababy slaapzakken op marktplaats, daar hebben meedere dat). Maar hij wordt natuurlijk wel intensief gebruikt.. het zou fijn zijn als je de buitenslaapzak (de dunne) ook los zou kunnen bestellen. Dan hadden we geen hele nieuwe set hoeven te kopen voor 120 euro want de binnenslaapzak was nog prima. Maar op zich dus een fijne slaapzak. Vooral de binnenslaapzak is super zacht. De andere merken ben ik niet mee bekend.
3 jaar geleden
Hier ook de puckababy. En wat een fantastisch ding. Van de zomer lekker in de buitenste en nu in de teddy binnenkant. Zeker het bedrag waard.
3 jaar geleden
Ik heb eergisteren nog 2 warme slaapzakken gescoord bij de Hema met korting. Ze zijn alleen niet 4 seizoenen maar ik vind ze echt geweldig en super lekker warm. Ze is ook van februari en de maat was 68 tot 80/86 dus gerekend dat ze er de hele winter mee kan doen. Miss heb je er wat aan. Ik vind 2 hebben fijn zodat ze er altijd 1 heeft als ze bv doorlekt in de nacht ofzo
3 jaar geleden
Ik heb 2,5 tog winterslaapzak van Ter Stal gekocht gisteren. Nadeel: maat 70 of maat 90. Dus maat 90 genomen, aangezien hij nu qua lengte al 68 zou kunnen dragen (maar qua breedte is 62 nog te breed 🤦🏼♀️). Als ie nog wat doorgroeit zou ie met 70 de winter niet doorkomen. Nu blijkt dat de opening bij 90 wel echt een slag groter is dan van de zomerzak Puckababy 4 seizoenen die we hebben gebruikt. Dus daar moet ik even met een naald en draad bij. Verder wel heerlijk zakje! Goeie kwaliteit, leuke prints en super goedkoop (nu met korting 13 euro)!
3 jaar geleden
Ik heb de puckababy gekocht! Bedankt voor jullie reacties. Heb echt het idee dat hij nu rustiger/beter slaapt.