6 Reacties

3 jaar geleden
Reiswieg! Je baby kan hier lekker in slapen.
Maxi cosi ligt niet heel comfi + dat ze er niet heel lang in mogen.

3 jaar geleden
En een maxi cosi is trouwens erg warm voor zo'n kleintje.
Als mijn kindje in de maxi cosi zit, zweet ze enorm

3 jaar geleden
Reiswieg, wij komen net van Portugal terug. Maar het is bijna niet te doen met een kinderwagen daar, veel style heuvels en de stoepen zijn heel smal. Moest telkens op de weg lopen, Kind zakte ook telkens naar beneden in de reiswieg. Maxi-Cosi is echt veelste heet, reiswieg is beter. Veel plezier in Portugal

3 jaar geleden
Reactie op MrsMoretti
Reiswieg, wij komen net van Portugal terug. Maar het is bijna niet te doen ...
Goed om te weten. Dankjewel. We nemen sowieso ook de draagzak mee, zal ook wel lekker warm zijn 🥵 zijn ze een beetje zuinig om gegaan met de wagen? Hoor dat ze niet zo voorzichtig zijn op het vliegveld.

3 jaar geleden
Reactie op Kimberley87
Goed om te weten. Dankjewel. We nemen sowieso ook de draagzak mee, zal ook ...
In Rotterdam & Lisboa vliegveld zijn ze gelukkig zorgvuldig ermee omgegaan. Wij hebben een Joolz Day3 kinderwagen, En hebben op bol.com zo'n goedkope pram zak/tas gekocht voor kinderwagens. het is ook best zwaar om ermee te gooien haha.

3 jaar geleden
Wij zijn begin mei naar Malaga (Spanje) gevlogen met Ryanair. Ze was toen bijna 3,5 mnd. We hebben de autostoel en onderstel kinderwagen meegenomen en reiswieg thuisgelaten. Dat ging prima. Wij hebben een Cybex Talos kinderwagen en Cybex autostoel. Wij gebruiken de autostoel in onze auto met speciale base. Maar hij kan ook met de gordel vastgezet worden. Dat was handig in de taxi 😊
We mochten tot aan het vliegtuig met de kinderwagen. Alleen bij aankomst in Spanje mocht ik in eerste instantie niet de kinderwagen meteen meenemen, we moesten naar de bagageband. Aangezien ik Spaans spreek kreeg ik het voor elkaar om hem wel meteen te krijgen 😎Dat scheelde een hoop sjouwen 😱Toen we teruggingen naar Weeze (Duitsland), kregen we de kinderwagen pas terug bij de bagageband. Dat is best wel onhandig, ivm dragen van de baby. Gelukkig is Weeze niet groot.
Onderstel van kinderwagen is licht beschadigd. Maar dat kan ook komen door het in en uitladen in de auto. Maar ja…dat hou je toch.