6 Reacties

3 jaar geleden

Hier een Stokke Tripp Trapp. Ook de babyset een weekje ge茂nstalleerd nu. De riempjes bleken eigenlijk direct overbodig. Ze kan nog niet zelfstandig zitten, maar in de stoel gaat het heel goed. Even uitproberen dus!

3 jaar geleden

Ik volg de rapley methode en volg de adviezen van solid starts hierin. Zij geven aan ivm veiligheid de riempjes wel vast te maken zodat je kindje goed zit in de stoel als ze aan het eten is dus dit doe ik ook

3 jaar geleden

Wij hebben de stokke tripp trapp, dochter is nu 7 maanden en gebruiken de riempjes niet. Nu begint ze wel meer beweeglijk te worden en als ze straks zichzelf kan optrekken en staan dan willen we wel het riempje gaan aanschaffen. Masr voor nu zit ze er goed n.

3 jaar geleden

Hier ook kidsmill stoel. Ik dacht dat ik die riempjes ook niet nodig had, maar blijkt toch niet zo lekker te gaan zonder. Ze vind het geweldig van voor naar achter te wippen in de stoel en bedenk dan dat ze bijv. een stukje brood aan het eten is. Lijkt me niet zo veilig 馃槄

3 jaar geleden

Hier ook kidsmill stoel. Ik dacht dat ik die riempjes ook niet nodig had, m ...
Wat een ellende om die dingen goed af te stellen. Heb nu maar geaccepteerd dat het een beetje te strak zit. Morgen nog een poging 馃槀

3 jaar geleden

Ik twijfel dus ook heel erg. Aan de ene kant beweegt ze te veel tijdens het eten, waardoor ik het eng vind om met vast voedsel te starten. Aan de andere kant voelt het veiliger om haar snel uit de stoel te kunnen halen als ze wel net een verkeerde hap neemt