24 Reacties

3 jaar geleden
Wij beginnen met haverpap.
Als je je gaat inlezen over rijstbloem is het toch niet helemaal goed voor je.
Ieder zn eigen mening, ik ben ook groot geworden met rijstebloem, maar haverpap is dan voor mij een beter alternatief

3 jaar geleden
Reactie op Mbaby
Wij hebben ook haverpapje gekocht. Nog niet gebruikt trouwens. Had een te k ...
Aspartaam? Ik zat me ook al wat te verdiepen in papflessen en heb wat verpakkingen bekeken. Ik zag alleen nergens dat er aspartaam in zit. Wel wat vitamine B1, maar dat is het dan ook.

3 jaar geleden
Het advies is lievee niet elke dag, dus ik dacht: dan liever helemaal niet

3 jaar geleden
Reactie op Mbaby
Arseen bedoel ik 😂. Al die namen tegenwoordig haha
Ahhh ok 😉 dan begrijp ik je!!

3 jaar geleden
Reactie op T0303
Hoeveel suiker zit daar in per 100 gram?
1.5 als ik het goed zie. Ik heb de pakken nog niet binnen.
Ik heb ze bij mijn dochtertje ook gebruikt! In overleg met de kinderarts toendertijd en die vond het helemaal een goede oplossing

3 jaar geleden
Reactie op Mbaby
Ah deze heb ik ook! Toenstraks voor de eerste keer geprobeerd :)
Hoe ging het?

3 jaar geleden
Reactie op Kellogs0306
Hoe ging het?
Opzich wel goed! Het is even kijken welke speen je moet gebruiken. Hier speen 3 van dr brown zonder ventiel, want als je met doet dan blijft de pap zitten en de melk komt erdoorheen. Had om te starten 2 schepjes (schepjes van de voeding) erdoor gedaan en dat werd echt al wel na tijdje een beetje dik (niet gelijk). Hij drink alsof er niks anders was 😅. Alleen zonder ventiel komt er lucht in de fles als hij even pauze neemt… dat is dan wel weer vervelend. Of ik doe iets verkeerd

3 jaar geleden
Reactie op Mbaby
Opzich wel goed! Het is even kijken welke speen je moet gebruiken. Hier spe ...
Owja lastig
Wij gebruiken de 1-2-3 speen van difrax! Werkte in het verleden fijn, dus ik denk bij deze kleine man ook wel

3 jaar geleden
Reactie op muisje15
Wat waren jou/jullie beweegredenen om haverpap te geven? En hoe reageerde d ...
Hij sliep laatste tijd wat slechter. 4 maanden slaapregressie denk ik want alles lijkt er wel op 😅. Hij werd nu wel 2 uurtjes later wakker voor zijn speen. Of dit dan door de pap komt dat weet ik niet. Ik kijk het even aan en werkt het niks dan stop ik er denk weer mee! Hij heeft geen last gehad gelukkig! Het is licht verteerbaar ook

3 jaar geleden
Reactie op Mbaby
Hij sliep laatste tijd wat slechter. 4 maanden slaapregressie denk ik want ...
Oh ben benieuwd naar die slaapregessie 😅 Wel fijn dat hij er gelukkig geen last van had? Dus ook geen buikkrampen? Daar ben ik als de dood voor. Onze dochter kon zelf jbpm niet verdragen en kreeg ze enorm bruikkrampen. Dus zit in dubio of ik haar haverpap moet geven. Terwijl hapjes al echt goed gaan

3 jaar geleden
Reactie op muisje15
Oh ben benieuwd naar die slaapregessie 😅 Wel fijn dat hij er gelukkig geen ...
Al wel begonnen met hapjes? Waar zijn jullie mee begonnen?

3 jaar geleden
Reactie op RnR93
Mag ik vragen waarom jullie pap geven met de fles? Ik had juist het idee da ...
Ik hoor in mijn omgeving heel vaak: ohhh lekker die papfles voor het slapen dan slapen ze meteen door. Terwijl dit niet bewezen is dat dat echt door de pap komt.
Ik zelf denk dat ze op de dag gewoon voller zitten van alle voedingen en de leeftijd.
Mijn dochtertje kreeg in elke fles wat pap om haar voeding wat dikker te maken want zij kon niet tegen jbm. Maar het meeste gaf ik idd altijd in de ochtend met een lepeltje! En dat ga ik nu ook weer zo doen.