8 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben de Xiamo Mi maar ik weet niet vanbuiten welk model. Als we dat dagelijks opzetten blijft het echt wel netjes. Er moet dan nog gepoetst worden voor echt de hoekjes mee te hebben en voor met zeep erdoor te gaan maar we zijn wel sneller klaar met poetsen. Ik ben er echt heel content van en heb die rust in mijn hoofd ook nodig😊

6 maanden geleden

Ik heb een robot stofzuiger zonder dweil maar ik ben hier al zo content van dat ik al heb gezegd dat als deze ooit stuk is, ik er 1 met dweil wil. Doordat deze elke dag al stofzuigt blijft het hier wel een stuk properder. Wij hebben ook een hond en kat rond lopen en vroeger had ik veel meer frustratie door elke dag die haren te moeten opzuigen. Toen we deze kochten waren er nog niet veel met dweilfunctie en ik was ook zeer pessimistisch. Maar ik zou niet meer zonder kunnen

6 maanden geleden

Reactie op Carolineketje

Ik heb een robot stofzuiger zonder dweil maar ik ben hier al zo content van ...
Mag ik weten welke je hebt en of die ook zo eentje is die vloerkleed herkent en die ook stofzuigt.

6 maanden geleden

Reactie op Loeppe

Wij hebben de Xiamo Mi maar ik weet niet vanbuiten welk model. Als we dat d ...
Hoe gaat dat met vloerkleed etc? En elke dag, kost het niet veel energie? Sorry voor de vele vragen. Wat bedoel je met de hoekjes poetsen. Bedoel je hoekjes zelf dweilen of iets anders. Zuigt die de hoekjes wel goed?

6 maanden geleden

Reactie op Uro8

Hoe gaat dat met vloerkleed etc? En elke dag, kost het niet veel energie? S ...
Ik denk dat het wel meevalt van energie maar dat is meer iets waar mijn man zich mee bezig houdt🫣 de hoekjes zelf dweilen. De stofzuiger is rond en geraakt niet helemaal tot in de hoekjes maar doet wel heel goed tot tegen de plinten. Onze stofzuiger herkent trappen, matten, stoelen,... dus bij een trap stopt hij en draait hij om dus kan er nooit afvallen. Bij een mat geeft hij iets meer kracht om er over te gaan. En als hij stoelen of kasten ofzo herkent dan gaat hij er rond. We hebben een speelmat liggen en daar gaat hij gewoon over. Dus ik denk dat hij ook over vloerkleden gaat tenzij ze heel dik zijn😊

6 maanden geleden

Reactie op Uro8

Mag ik weten welke je hebt en of die ook zo eentje is die vloerkleed herke ...
Roomba i7+ die herkent ook vloerkleden en maakt zichzelf leeg

5 maanden geleden

Roomba combo hebben we. Herkent niets en,zeer beperkt qua stofzuiger, maar voor zijn prijs enorm meerwaarde. We plannen nog een duurdere te kopen die wat slimmer is (zoals verlengsnoeren herkennen enz), en dan gaat deze vriend naar boven verhuizen. Sowieso beste aankoop.die we in jaren hebben gedaan. Ik dacht ook dat dit niet zo goed in de hoekjes zou zijn maar dat is dus helemaal niet zo, de hoeken blijven door het dagelijks gebruik ook properder en hij gaat ook gewoon onder de meubels, waar ik.zelf niet eens zou stofzuigen. Soms brengt hij dan nog een verdwaald speelgoedje mee ofzo 🤭

5 maanden geleden

Wij hebben een blaupunkt met stofzuiger en dweil.