15 Reacties

4 jaar geleden

Ik zorg er gewoon voor dat ik beide in huis heb, je weet maar nooit wat t weer doet in februari en maart

4 jaar geleden

Ik heb ze wel maar het is bloed itritant🤣😝 ik denk dat ik ze alleen zou gebruiken bij een dunner truitje zelfs dan is het nog vervelend

4 jaar geleden

Ik heb ze wel maar het is bloed itritant🤣😝 ik denk dat ik ze alleen zou g ...
Haha dat vond ik inderdaad ook met mijn zoontje🙈 maar het is toch wel lekker warm denk ik

4 jaar geleden

Reactie op Guppy

Haha dat vond ik inderdaad ook met mijn zoontje🙈 maar het is toch wel lekk ...
Weet niet. Heb er wel een bij geboortepakje zitten maar dan zou ik romper lange mouwen hebben een shirtje en een vest en nog jas en zak als we naar huis gaan dat word wel beetje te denk ik zo🤣 zal ze wel meenemen maar gaan niet aan denknik

4 jaar geleden

Je kan altijd de mouw er nog afknippen :)

4 jaar geleden

In het begin lange mouwen, dan kunnen ze hun eigen temperatuur nog niet zo goed regelen.

4 jaar geleden

Absoluut niet haha Zooo irritant aandoen. Doe dan liever een extra dekentje of vestje mocht het nodig zijn.

4 jaar geleden

Zeker lange mouwen! Veel te koud anders! Zelfs mijn mei baby heeft heel lang 2x lange mouwen gedragen.

4 jaar geleden

Irritant, niet te doen. Gewoon korte mauw en bij kou extra vestje. Heb ze bij de 1e allemaal weggedaan

4 jaar geleden

Hier gewoon lange mouwen en wel allemaal overslag rompers. Dan een lekker warme lange kruippakje aan. Het is dan nog veel te koud.

4 jaar geleden

Sowieso wel! En aandoen is een beetje lastig maar liever dat dan dat m’n kindje het te koud heeft !

4 jaar geleden

Wij hebben nooit de romper met lange mouw gebruikt. Te lastig om aan te doen. Maar binnen is de temperatuur toch aangenaam. Naar buiten wel goed ingepakt met een dikker jasje en dekentje. Dus ze hebben die romper met lange mouw niet gemist

4 jaar geleden

Ik doe het wel, maar heb eigenlijk allemaal overslagrompers gekocht! Stuk makkelijker met aantrekken

4 jaar geleden

Reactie op Sanne1401

Wij hebben nooit de romper met lange mouw gebruikt. Te lastig om aan te doe ...
Nee en het is zelfs zo dat je kindjes vaak te warm aankleed ipv te koud. Binnen is dat absoluut niet nodig daarom idd! Tenzij je echt in een oud huis woont wat biiv niet goed geïsoleerd is.

4 jaar geleden

Onze kraamhulp deed het bij mijn zoontje wel, 2x lange mouwen. Dat was in 2020, toen was het super warm maar hij had het snel koud. Het zal een beetje van je kindje afhangen. En van jezelf, ik vond een vestje niks voor zo’n kleintje dus dan liever een dikke romper. Wat anderen ook zeggen, overslagrompers zijn in elk geval handig!! En overslagshirtjes en boxpakjes ook