9 Reacties

4 jaar geleden

Mijn vriend is soms ook behoorlijk onrustig in zijn slaap, van de week zelf maar op de bank gaan slapen( was gelukkig maar voor n uurtje/anderhalf) en we hebben een lekkere bank, maar als ik hem wakker probeer te maken, lukt dat niet eens, 馃槄 ik zou nog eens het gesprek met hem aangaan, zijn reactie vind ik behoorlijk kinderachtig, tuurlijk ik snap dat hij er niks aan kan doen, maar zo reageren hoeft ook niet, jij hebt je rust nodig, ik denk niet dat de mannen helemaal begrijpen wat een zwangerschap vraagt van je lichaam,

4 jaar geleden

Hoi, mijn partner slaapt ook heel onrustig beweegt heel de tijd trekt de deken meerdere keren van me af komt half op me liggen.. hoe we dat hebben opgelost nou hij slaapt 7/10 x op de bank vooral als het de dag ervoor erg is geweest geeft hij zelf aan op de bank te gaan liggen zonder dat ie het een probleem vind.

4 jaar geleden

Mijn man snurkt. Ik krijg regelmatig een elleboog omdat hij o0 ze buik dan heel breed ligt. Ze doen het niet expres. Ik maak mijn man wel wakker ja dan word hij boos maar ik heb pijn. In iedere relatie en het kan overal gebeuren zwanger of niet. Ze kunnen er niks aan doen jij kan het net zo goed doen helaas.

4 jaar geleden

Misschien kun je wel proberen om hem wakker te maken maar dan op een rustige manier, als je bijv al hoort dat hij praat wacht niet tot er een stomp achteraan komt. Hij doet het natuurlijk niet bewust of misschien een voedingskussen tussen jullie in? Hiernaast zal ik zelf adviseren om hem wel zacht wakker te maken met vreugde want als hij in die droom met boosheid zit, en je maakt hem ge茂rriteerd wakker kun je misschien die boosheid nog meer opwekken maar dan in het echt. Wat ik wel eens doe, als ik mijn man best wel grove woorden hoor gebruiken, maak ik hem lachend wakker en zeg dan: nou wie had je voor je en wou je slaan hahahah en begin dan te lachen of wie valt je lastig zal ik je helpen? 馃槒 Of ik zeg: wow weet je wel niet wat je zei roessstiggg he meneertje. Ik merk zelf dan als ik dit op een leuke manier doe hij ook leuk wakker wordt en daarna mee stuk gaat en dan ook echt niet weet wat hij zei of wie hij voor zich zag. Hoop dat het bij jou ook helpt en zo niet misschien toch hem via de huisarts naar een slaaptherapeut laten gaan en kijken of zij/hij hem kan helpen met "in rust" slapen of in slaap vallen.

4 jaar geleden

Hier zelfde mening als hilda. Die reactie is wel erg kinderachtig en gelijk zo verdedigend. Niet nodig inderdaad. Als jij uit elkaar slapen prettiger vind nu lijkt mij dat een prima optie. Jammer dat hij het op zo鈥檔 manier brengt dat jij de zeikerd bent maar je bent gewoon bezorgd. Zou idd nog eens het gesprek aangaan met een oplossing erbij, evt matrassen uit elkaar als je een boxspring hebt, of hij/jij op andere kamer. Maar dat je dit echt wilt voor je kind en niet vanwege hem. Blijft hij boos tja dan kun je er verder denk ik weinig aan doen. Succes!

4 jaar geleden

Mijn man is ook regelmatig onrustig. Snurkt en schud met hoofd als hij op zijn rug ligt. Geen gestomp of geschop gelukkig. Meestal kruip ik hem aan en vraag ik of hij op zijn zij wil gaan liggen. Meestal doet hij dat dan zonder echt wakker te worden. Inmiddels doet hij het soms al uit zichzelf. Wel heel vervelend dat sommige van jullie partners er niet helemaal over kunnen praten. Misschien op een ander moment (misschien op een rustiger moment, een relax moment) nogmaals opgooien?

4 jaar geleden

Als je bang bent dat hij je een stomp in de buik kan geven, schaf een zwangerschapskussen aan. Je zit dan echt in je eigen coconnetje en het ligt heerlijk!! Ik slaap zoveel beter nu ik er 1 heb!

4 jaar geleden

Ik sliep zelf regelmatig onrustig. Incl trappen en slaan en soort van 'schreeuwen'. Ik kreeg daar zelf niks van mee. Het bleek, achteraf, dat ik dingen aan het verwerken was. En dus iedereen die ik tegen kwam in mijn dromen in elkaar sloeg 馃槵 Als mijn man er last van had, maakte hij me inderdaad wakker. Zorgde dat ik omdraaide (anders ging het gewoon weer verder) En nu de laatste paar jaar (nu ik het bedenk sinds ik mediteer) eigenlijk geen last meer van. Heel af en toe nog 'schreeuwen' maar dan heb ik echt een nachtmerrie.

4 jaar geleden

Mijn vriend slaapt ook heel onrustig heb ook al eens een klap op mijn hoofd gehad en schoppen is bijna elke nacht. 1 tip koop een zijslaapkussen. Deze ligt voor je buik dus is je buik beschermt als je bang bent dat hij hier tegenaan schopt of slaat.