12 Reacties

2 jaar geleden

Foto 2

2 jaar geleden

Volgens mij is spruw alleen wit en dit lijkt meer op een schimmeltje. Ik zou morgen of CB of huisarts even bellen

2 jaar geleden

Dat is infectie geen spruw

2 jaar geleden

Reactie op Mummy_LK_nr2

Foto 2
Schimmeel

2 jaar geleden

Dis is een schimmel. Ik Zou zelf de hap bellen.

2 jaar geleden

Dit heeft mijn zoontje ook gehad en ik dacht dat het spruw was. De apotheek heeft me daarom nystatine gegeven. 4x per dag 1ml geven en het was snel weg. Dus maak je geen zorgen 🤍

2 jaar geleden

Hebben de hap gebeld en ze denken inderdaad spruw. Morgen naar onze eigen huisarts bellen voor een afspraak

2 jaar geleden

Dis is een schimmel. Ik Zou zelf de hap bellen.
Klopt. Mijn vriend is huisarts en heeft even naar de foto gekeken. Het is spruw. Morgen even huisarts bellen die schrijft nystatine voor. En miconazol voor jezelf (als je bv geeft)

één jaar geleden

Reactie op Mummy_LK_nr2

Hebben de hap gebeld en ze denken inderdaad spruw. Morgen naar onze eigen h ...
Beste, ik vroeg me af hoe dit is afgelopen? Mijn dochter van 9 weken heeft hetzelfde, ook met groene/zwarte stippen. Meestal zie ik met spruw dat het tongetje alleen wit is. Ik vraag me af wat het groene/zwarte dan is? alvast bedankt! mvg, bezorgde moeder

8 maanden geleden

Reactie op yujing1990

Beste, ik vroeg me af hoe dit is afgelopen? Mijn dochter van 9 weken heeft ...
Ik ben ook benieuwd hoe dit is afgelopen? Mijn dochtertje heeft nl ook een heel klein beetje groene uitslag op haar tongetje.

6 maanden geleden

Dit was inderdaad spruw! We hebben spul gehad wat bij mn zoontje op de tong moesten smeren na elke voeding en bij mij zalf. Duurde wel een tijdje voordat het over was!

6 maanden geleden

Ik denk spruw ja