8 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wiebelen van links naar rechts helpt hier. En als ze hun tenen opkrullen, heb ik ergens gezien dat ze de sok aan de bovenkant iets aantrekken. Zo dwing je de teentjes alsware recht. Maar dan denk ik wel dat de sok een beetje gerimpeld zit bovenop?

茅茅n jaar geleden

Bij ons zoontje passen die vaak niet vanwege hoge wreef. Hij komt er dan ook niet in.

茅茅n jaar geleden

Beetje kietelen in z'n zij dat ie afgeleid is ofzo

茅茅n jaar geleden

Reactie op MevrJo

Bij ons zoontje passen die vaak niet vanwege hoge wreef. Hij komt er dan oo ...
Oh goed dat je dat noemt! Dat kon hier ook wel eens de reden zijn waarom zn sneakertjes zo aangaan maar hij begint te miepen bij zn Keq schoentjes, die net ietsje hoger doorlopen

茅茅n jaar geleden

Ik heb het opgegeven en koop vooralsnog alleen schoenen met klittenband waarbij ik de hele schoenflap om kan buigen. Heb zoveel schoenen besteld en uitgeprobeerd. Heb ook gezocht naar een kinderschoenenwinkel waar ik goede info erover kon krijgen, maar geen een kunnen vinden echt.

茅茅n jaar geleden

Wij hadden dit probleem ook. We kregen de tip van de verkoper in de schoenenwinkel om de schoen schuin aan te doen en dan te draaien. Heeft te maken met dat hij dan zn voetjes aanspant en automatisch ontspant als je het schoentje recht draait. Moeilijk om uit te leggen, maar het werkt echt.

茅茅n jaar geleden

Hier lukte t ook niet met laarzen. Toen kreeg ik de tip in een dure schoenenwinkel. Hoe goedkoper de laarzen hoe royaler en makkelijker aan t krijgen. Naar de wibra gegaan en daar goed geslaagd!

茅茅n jaar geleden

Oh Bristol bedoel ik!