17 Reacties
één jaar geleden
Ik kreeg een aantal tips van mijn oma, die heeft jaren lang in schoenenwinkels gewerkt.
- Neem sandelen met een dichte hiel, dan hebben ze meer steun.
- Neem een goed voetbed, waarin ze niet kunnen glijden als je gaat zweten.
- Koop niet te groot, dan ga je zwikken.
Ik heb Liam’s sandalen gekocht bij de van haren en oma was trots dat we goede sandelen hadden uitgekozen hahah
Hopelijk heb je hier wat aan! 😊
één jaar geleden
Mijn zoontje kan al aardig lopen (vanaf 1 jaar en 1 maand). Ik heb dichte schoenen van Shoesme gehaald (die zijn wel duur, maar wilde vooral goede schoenen). En teva. Die heb ik via marktplaats gescoord, dus zeker niet de hoofdprijs!
één jaar geleden
Reactie op kayleighSx
Ik kreeg een aantal tips van mijn oma, die heeft jaren lang in schoenenwink ...
Jaaa we hadden nu crocs van de primarkt maar hij zweet er heel erg in en hij liep nog niet maar nu opeens loopt die dus wil wel een goede schoen voor hem🙊
is dat zoiets als op de foto de sandalen die jij hebt gehaald? Ik typte Liam in maar ik vond het niet🥹
één jaar geleden
Sorry ik had het beetje onduidelijk neergezet 🙈 Liam is de naam van mijn zoontje haha
Wij hebben deze gekocht 😊
Die bij jou op de foto zien er ook leuk uit!
één jaar geleden
Reactie op kayleighSx
Sorry ik had het beetje onduidelijk neergezet 🙈 Liam is de naam van mijn z ...
O hahaha sorry ik dacht dat de sandalen zo heette😂 Super bedankt voor je reactie ik ga deze dan ook proberen als je oma zegt dat ze goed zijn geloof ik haar ook🤪
één jaar geleden
Hi ik vind naturino ook echt een goed merk. De schoenen zijn soepel en lopen beter dan de gewone gemiddelde populaire gympen (nike adidas en vans). Ik heb vorige week sandalen
Van liewood gekocht die je kunt verstellen met klittenband en daar lijkt ze ook echt goed op te kunnen lopen/rennen.
één jaar geleden
B loopt nog niet zelfstandig. Hebben nu nog soort waterschoentje; wel grip maar ook super flexibel. Gisteren een nieuw paar besteld. Daarnaast een paar echte schoentje gekocht. Merk heet Keq, bij Schuurman Schoenen. Het is een dicht schoentje met veters. Ons zoontje blijkt smalle voetjes te hebben (net als ik…). En het is dan belangrijk dat een schoen goed aansluit. We hadden zelf met zo’n gele voet-meter al opgemeten en een verkoopster had nog even gecontroleerd. Had ook een meet instrumentje om te kijken hoeveel ruimte ie dan nog over had in de schoen.
Top geholpen! Belangrijkste is dat de schoentjes goed flexibel zijn, dat het goed aansluit en wel wat ruimte maar ook niet te groot. Per merk ook heel verschillend denk ik op welke maat je uitkomt 😊
één jaar geleden
Reactie op kayleighSx
Ik kreeg een aantal tips van mijn oma, die heeft jaren lang in schoenenwink ...
Zijn die sandalen de zolen ervan ook aardig flexibel?
één jaar geleden
Reactie op Renatevd18
Zijn die sandalen de zolen ervan ook aardig flexibel?
Redelijk.. ik kan ze buigen maar het zijn geen zooltjes en wel een harder schoenenbed
één jaar geleden
Teva sandalen, zijn zacht en kunnen nat worden. Let op: deze vallen heel ruim!