6 Reacties

één maand geleden

Wij hadden vorige jaar winter Timberlands. Heel fijn, ook lekker soepele zool en fijn dat ze hoger zijn in de winter

één maand geleden

Reactie op MevrJo

Wij hadden vorige jaar winter Timberlands. Heel fijn, ook lekker soepele zo ...
https://www.timberland.nl/nl-nl/p/kinderen-10138/pokey-pine-fluffy-collar-zip-boot-voor-peuters-en-kleuters-in-donkerbruin-TB0A2NC3931

één maand geleden

Ik volg! Zijn blundstone schoenen nou een hype of echt hun geld waard?

één maand geleden

Reactie op inimini2

Ik volg! Zijn blundstone schoenen nou een hype of echt hun geld waard?
Ik heb ze voor mezelf en ben er heel blij mee. Zou ze niet voor m'n zoontje kopen omdat je ze niet kunt strikken natuurlijk

één maand geleden

Wij hebben skechers voor onze dochter van 2,5 met lichtjes waar ze helemaal dol op is. Zijn goede schoenen voor niet alte duren prijs gewoon te koop bij de meeste schoenenwinkels. En draag ze zelf ook. Zitten heerlijk en goede ondersteuning

één maand geleden

Ik koop altijd schoenen bij Scapino. Ben heel blij met schoenen van Bluebox. De schoentjes van TwoDays(of iets dergelijks) die passen mn zoontje wat minder (te smal). We hebben de eerste schoentjes van Keq gehad. Maar vreselijk duur voor die kleintjes. We hebben een echte ravottende peuter, ik wil niet dan elke keer denken: ooh nee je schoenen zijn €50(of duurder). We kopen altijd lage schoenen, omdat hogere schoentjes nooit lekker passen.