8 Reacties
één jaar geleden
Thuis op sokken/blote voeten of slofjes en heb sinds vandaag schoenen via Vinted binnen gekregen. Even binnen geprobeert en hij loopt er goed op. Het zijn vans en ook een harde zool maar hij loopt goed. Het is idd voor buiten de deur dat ik ze heb aangeschaft en hij zal ze niet uren aan hebben. Dus denk dat het echt niet erg is.
één jaar geleden
Ik vond de schoenen van shoesme echt afgrijselijk lelijk. Heb zelf in een schoenenwinkel gewerkt en weet dat schoenen wanneer ze echt buiten lopen gewoon goed moeten zijn. Flexibel enzo.. Sinds kort schoenen aangeschaft van Naturino echt mooie kwaliteit en soepel! Hij heeft ze nog niet uitgeprobeerd omdat ik hem thuis lekker op z’n blote voeten laat lopen. Koud, ja. Maar sokken worden non-stop uitgetrokken tegenwoordig.
één jaar geleden
Beberlis, Naturino zijn goede merken.
Probeer thuis op blote voeten of antislipkousjes. De mijne trekt toch altijd meteen kousen uit 😅.
Een eerste schoentje moet vooral een soepele schoen zijn. Vanaf de kleuterleeftijd mag er dan al iets meer stevigheid aan de hiel zijn, maar nooit hard.