7 Reacties
één jaar geleden
Geen idee hoor, maar misschien helpt het om waterwipes te gebruiken? Ons dochtertje vond het een tijdje fijn om te 'helpen'. Dan kreeg ze een doekje en kon ze zichzelf een beetje poetsen in haar vulva-gebied. Hier helpt vertellen wat ik ga doen ook heel erg: "daar komt het koude doekje, brrr. Ga ik nu even je poeperd poetsen". Succes!
één jaar geleden
Misschien ligt het aan de doekjes, aangezien alle zwitsal producten parfum gebruiken.
Dat kan pijn doen en het irriteren.
Ook op oliebasis kan het just gevoelig/pijnlijk/irriteren.
Heb je het al eens geprobeerd met een zacht nat washandje?
Of andere plastic/parfum/olie vrije doekjes gebruiken.
één jaar geleden
Zwitsal blijkt uit onderzoek dat het verre weg van sensitive is zeg maar... er zit veel spul in. Ik gebruik goedkopere wipes van huggies ofzoiets maar als dochterlief geïrriteerde billen heeft dan helpen waterwipes hier het beste. Ze kunnen ook enorm koud aanvoelen dus misschien kan je daar iets mee qua temperatuur?
één jaar geleden
Ik zou ook zeggen dat het een keer pijn heeft gedaan. Heeft mijn dochter weleens met luieruitslag.
Ik gebruik bij het verschonen doekjes van pampers aqua pure. Tussendoor gebruik ik doekjes van Zwitsal, sensitive waar ook Zink in zit. Maar dat is dan 1x per dag en niet op geïrriteerde huid. In de ochtend maak ik haar vagina en billen schoon met warm water en een washandje.