32 Reacties
4 jaar geleden
Iemand die ik kende had 2 bakjes met gekleurde muisjes. Blauwe en roze. Dippen in de muisjes en wat blijft plakken dat word het. Moet je wel zelf weten wat t word want kant met boter moet je natuurlijk uit zicht van publiek houden.
Ikzelf maak taartje en nodig familie uit en film het voor wie niet kan/wil komen. Geen poespas verder met ballonnen of iets gewoon taartje omdat t leuker is dan "hè t word een jonge/meisje".
Maar krasloten geven en iedereen krassen is misschien ook leuk. Of als t voor je ouders is ofzo misschien boekje geven in thema van wat t word. Succes met kiezen
4 jaar geleden
Ik heb gender reveal cakejes gemaakt van laurasbakery. Erg gemakkelijk met vulling van roze of blauwe muisjes! En de verrassing voor diegene die een hap namen was even leuk 😄
4 jaar geleden
2 bordjes neer zetten met blauwe en roze muisjes, dan alle 2 een beschuitje pakken waarvan 1 met boter en die dan in de kleur doen wat het word. (De gasten mogen dan natuurlijk nog niet zien welke besmeerd is met boter en dan tegelijk laten zien aan iedereen)
4 jaar geleden
Reactie op LeaD
Wij hebben het met kraskaartjes gedaan. Heel leuk, we wisten het zelf wel a ...

Deze hebben wij ook gebruikt (van Bol.com besteld). Iedereen reageerde heel positief over dit manier van vertellen, en voor de meeste hadden ze zoiets nooit eerder gezien. Echt een aanrader!
4 jaar geleden
Mijn man is toevallig 1 sept jarig, dan hebben we de geslachtsecho en op 4 sept vieren we zijn verjaardag + een kleine reveal met een jawel, taart! Beetje 2 in 1, maar wilde het ook weer niet voorbij laten gaan.
4 jaar geleden
Hier een gekleurd taartje binnen ons gezin. Mijn nichtje maakt die zonder dat wij weten wat het wordt.
4 jaar geleden
Ik ga donuts bestellen bij Dunkin Donuts, binnenkant is dan roze of blauw!

4 jaar geleden
Ik zit te denken om mijn favo artiest op te laten treden, en dat die dan dmv een liedje wat hij zingt het als 'gender reveal' te doen 😬
Mits hij dat wilt doen natuurlijk.