Wat geven/vragen jullie voor Sinterklaas? Mijn zoontje was heel lang tevreden met auto’s en Duplo, maar ik heb het idee dat hij er een beetje op uitgekeken is. Dus ik ben op zoek naar nieuw speelgoed dat hij nog niet kent en dat misschien ook een beetje uitdagend is. Hij heeft ook een keukentje, maar hij speelt er niet heel veel mee, misschien omdat hij ook niet superveel keukenspulletjes heeft
Liefst dingen van rond de 25 euro en goedkoper voor in z’n schoen.
Hij wordt 3 in maart.
Ons zoontje krijgt puzzels, kleurboek met stiften en autootjes in z'n schoen. Met pakjesavond krijgt hij kinetisch zand met toebehoren en nog wat aanvullingen op duplo of coblo van (schoon)ouders.
Klei, een serviesset, magnatiles, knikkerbaan met zuignappen voor in bad, een step, boekjes, een peuter messenset om samen te koken, allemaal ideeën.
En Modu blokken: ik ben helemaal fan. Grote foam blokken waarvan je allerlei grote dingen kunt maken en op verschillende manieren kunt spelen.
Onze zoon kan ook heerlijk spelen met z'n houten treinbaan, ook een tip!
En heb ook wat spelletjes en puzzeltjes om af en toe te doen.
En heb op zn lijstje ook kindermessen en schort en spulletjes dat ie kan helpen in huis. En ook electro, benieuwd of hij dat wat vindt..