6 Reacties

18 dagen geleden

Ons zoontje krijgt puzzels, kleurboek met stiften en autootjes in z'n schoen. Met pakjesavond krijgt hij kinetisch zand met toebehoren en nog wat aanvullingen op duplo of coblo van (schoon)ouders.

18 dagen geleden

Klei, een serviesset, magnatiles, knikkerbaan met zuignappen voor in bad, een step, boekjes, een peuter messenset om samen te koken, allemaal ideeën. En Modu blokken: ik ben helemaal fan. Grote foam blokken waarvan je allerlei grote dingen kunt maken en op verschillende manieren kunt spelen.

17 dagen geleden

Onze zoon kan ook heerlijk spelen met z'n houten treinbaan, ook een tip! En heb ook wat spelletjes en puzzeltjes om af en toe te doen. En heb op zn lijstje ook kindermessen en schort en spulletjes dat ie kan helpen in huis. En ook electro, benieuwd of hij dat wat vindt..

16 dagen geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-verzorg-leer-doktersset-educatief-speelgoed-inclusief-15-accessoires-met-gezongen-liedjes-2-tot-5-jaar/9300000111132305/?referrer=socialshare_pdp_www

16 dagen geleden

Dank jullie wel voor de tips! Messen zat ik toevallig ook over na te denken. Welke kopen jullie?

16 dagen geleden

Reactie op Estherlaura

Dank jullie wel voor de tips! Messen zat ik toevallig ook over na te denken ...
Wij hebben de kiddikutter. Heel tevreden over!