Hallo
Na een periode van eindelijk goed slapen met onze jonge kerel is het sinds een week helemaal klaar.
Tot ongeveer een jaar heeft hij veel bij ons geslapen, daarna hebben we hem op zijn eigen kamer kunnen leggen en sliep hij eindelijk meestal door. We hebben een klein slaap ritueeltje en meestal is hij dan zo weg.
Sinds een week loopt het helaas helemaal anders. Het in slaap vallen gaat vaak wel, maar hij word midden in de nacht wakker en kan dan ineens niet meer zonder ons. Hij wil alleen rustig worden met ons erbij. Echter als je denkt dat hij slaapt (maakt niet uit hoe lang je wacht) en de deur uit wil lopen dan staat hij weer krijsend overeind. Dit kan makkelijk uren doorgaan.
Ik wil hem eigenlijk niet meer bij ons in bed hebben liggen omdat hij daar net vanaf is en ik vanwege mijn zwangerschap al slecht slaap. Ook als straks zijn broertje of zusje er is gaat het gewoon niet meer dus eigenlijk wil ik niet dat hij daar weer aan went.
Iemand tips?? Ben de wanhoop inmiddels nabij, vannacht op de grond naast hem gelegen op de harde vloer, wat met 28 weken zwangerschap niet echt lekker is... 😵