8 Reacties

één jaar geleden

Wij zitten nu op een slaapje van 11 tot 14. Tot 12u is ook nog te lang en 2 slaapjes was te veel. Het is alleen even tobben met de lunch, maar dat komt vanzelf goed als hij de ochtend wat beter volhoudt

één jaar geleden

Reactie op MevrJo

Wij zitten nu op een slaapje van 11 tot 14. Tot 12u is ook nog te lang en 2 ...
Oh super en hoelaat gaat uw kindje savonds naar bed ?

één jaar geleden

Reactie op Wendy08

Oh super en hoelaat gaat uw kindje savonds naar bed ?
Hij gaat rond 19u naar bed en slaapt tot 7u sochtens

één jaar geleden

Reactie op MevrJo

Hij gaat rond 19u naar bed en slaapt tot 7u sochtens
Ga ik eens proberen , en geef jij dan voor het slaapje lunch ? Of erna ?

één jaar geleden

Reactie op Wendy08

Ga ik eens proberen , en geef jij dan voor het slaapje lunch ? Of erna ?
Meestal daarna omdat hij rond half 10 nog fruit krijgt, dan eet hij smiddags geen snack meer. Soms 1 boterham ervoor en 1 erna een kleine snack smiddags een uur later

één jaar geleden

Reactie op MevrJo

Meestal daarna omdat hij rond half 10 nog fruit krijgt, dan eet hij smiddag ...
Thanks voor de tip

één jaar geleden

Hier doet ze een dutje van max 1uur om 10.00 en dan van 3 tot 16.30. Ze begint nu langzaam gaat ochtend dutje zelf af te bouwen waardoor ze nu soms heb ochtend dutje meer heeft. Maar dan gaat ze een half uur na de lunch 12.30/13.00 slapen tot maximaal 16.00/16.30

één jaar geleden

Mijn zoontje weigerde ineens zijn middagdut, dus wij doen nu een overbruggingsdutje van 9.40-10.00. Daarna maken we hem wakker, want anders slaapt hij ‘s middags dus niet en is hij vanaf ongeveer 10.45 tot bedtijd wakker. Voor ons werkt dit prima. Daarna gaat hij rond 13.30 weer naar bed en het wisselt een beetje hoe lang hij dan slaapt. Op de crèche (twee dagen per week) doet hij één dutje om 12.30. Maar omdat hij vaak rond 6.15 al wakker is (19.00 naar bed) is hij thuis na een paar uur wel weer moe.