9 Reacties

3 jaar geleden
Voor mijn zoontje (nu peuter) hebben we een knuffel walvis en voor de baby een konijntje van Flow Amsterdam. Hij valt nu nog steeds met het muziekje in slaap, maar gebruikt de knuffel niet vaak meer. Heeft een timer van 15, 30 of 60 minuten, ook een hartslag en white noise. Volume is ook te regelen. Erg fijn in gebruik, maar het apparaatje moet je wel uit de knuffel halen om hem te bedienen. In theorie gaat hij ook aan bij huilen, maar in de praktijk gebeurt dat niet altijd en gaat hij wel eens aan wanneer je hoest of er ander harder geluid is.
Specifiek kado gevraagd toen er nog een kleine op komst was.
Mijn baby dochtertje heeft ook een egel knuffel (merk weet ik zo niet) met muziekjes en meerdere andere geluiden en licht. Die zetten we nu bij haar aan voor het slapen gaan, maar is wel moeilijker te verwijderen, doch bedoelt om te bedienen wanneer hij in de knuffel zit.
Ik ben fan, maar heb het idee dat het ritueel belangrijker is dan het licht/geluid zelf.

3 jaar geleden
Hier numsy white noise wat hele nacht aanstaat en in zijn bed wat knuffeldoekjes, daar wrijft hij lekker mee over zn gezicht en valt vervolgens in slaap

3 jaar geleden
Hier gebruik ik al sinds de geboorte ZaZu draagbaar muziekdoosje... je kan er veel verschillende geluidjes en muziekjes op aanzetten, verschillende geluidsniveau, zit een huilsensor op en is makkelijk mee te nemen... in het begin veel de ssshhh geluiden aangehad, gebruik hem nu vooral nog als muziekdoosje voor bij het naar bed gaan. Daarnaast heeft ze happy horse konijn Richie waar ze haar dag vaak nog even aan vertelt en daarna zelf op haar hoofd legt als ze gaat slapen.

3 jaar geleden
Reactie op Bloemtuin
Slaap otter van Amazon
Dezehebben wij ook echt suuuper ding !!! Van fisher price geloof ik