6 Reacties
één jaar geleden
Hoi, hier ook al een tijd aan het worstelen. Hij doet hier vaak vroeg een dutje zo rond half elf is dan rond 12 uur wakker en weigert dan nog slaapje, dus lag een hele tijd om zes uur soms nog eerder al op bed. Hij sliep dN wel tot 615. Vandaag voor het eerst weer twee slaapjes en om half acht op bed. Eens zien wat er morgen ochtend gebeurt.. mijn dochter had ook zo'n fase, beetje de overgang van 1 naar 2 dutjes, kan per dag verschillen wat ze nodig hebben.
één jaar geleden
Welk ritme heb je? Mijn dochter doet het redelijk goed op de 2,3,4 ritme en ik laat haar niet meer slapen na 15.15. En ze gaat rond 18.30/19.00 naar bed
Ze is enkel s ochtends vroeg wakker 05.30a06.00 maar overdag pakt ze de slaapjes redelijk.
één jaar geleden
Reactie op jojo zonnestraal
Welk ritme heb je? Mijn dochter doet het redelijk goed op de 2,3,4 ritme en ...
A ja, dat redt ze hier niet. Als ze om 7u wakker is dan is ze rond 12 u weer moe, soms wat eerder. Ze gaat meestal tussen 11 en 12 op bed en rond 16 a 17 uur weer. Maar dat laatste slaapje lukt nu dus niet meer 😞 Vandaag 1 slaapje geprobeerd: veeeel relaxter meteen. Wie weet werkt dit beter!
één jaar geleden
Pff hier gaat alles ook ineens anders. Ze is soms super lang wakker na haar eerste dutje omdat ze dan inderdaad niet meer wil slapen. Ik probeer haar dan wel gewoon rond 19:00 op bed te hebben. Gaat op zich prima, maar nu al een maand steeds zo vroeg wakker 😩. Maakt niet uit hoe haar slaapjes overdag gaan of hoe laat ze in de avond slaapt, maar slapen tot 07:00u is al weken niet meer aan de orde geweest 😞.
Ik hou me vast aan de “alles is een fase” regel. Hopen dat wanneer de klok voorruit gaat dat het dan misschien weer een beetje een goed ritme wordt 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Bij ons heeft het denk 3 weken geduurd. Klaar wakker om 04:30-05:00. Ik heb alleen wel al haar middag dut weg gehaald. Ik doe eigenlijk het omgekeerde. Hier slaapt ze 3 uur in de ochtend. 09:00 tot 12:00. Smiddags gaat ze niet meer naar bed want dat was elke keer een strijd. Als ik smiddags weg ben geweest slaapt ze wel in de auto en dat is dan prima. Nu gaat ze 19:00 naar bed en is ze rond 06:30-07:00 wakker. De regressies zijn echt heftig , en het is een fase inderdaad 🤪