10 Reacties

één jaar geleden

Hier ook al meer dan een week drama met slapen. 10.min na het wegleggen gaat ie keihard huilen en zijn dan ook meer dan een uur bezig.. Vaak is het een fase en hou me daar maar aan vast😮‍💨🙈

één jaar geleden

Ook hier hetzelfde verhaal 🙈 Liggen, na een paar seconden recht op in bed… alleen stil als ik hem even vasthoud. Idd.. weer een fase I think 😫🙈

één jaar geleden

Oh hier ook zo’n drama de laatste weken. Heel pittig, en met die hitte vind ik dat laten huilen ook niks, want ze loopt echt rood aan met zweetdruppels op dr hele lijf. M’n vriend slaap nu een week in t logeer bed en ik slaap samen met haar in ons bed. Niet ideaal en indd ook hier al een paar keer uit bed gevallen. Heb nu net zo’n uitvalbeschermer gekocht 😅 hopelijk geeft mij dat ook wat meer rust in de nacht. Ben nu zo alert op elke beweging. Ik heb me voorgenomen het nog even aan te kijken en dan weer opnieuw te proberen in dr eigen bed. Tot nu toe was alles steeds een fase en ging alles toch weer terug naar hoe het was. Veel tips heb ik dus niet, wel herkenning. Succes!

één jaar geleden

Hoe doen jullie het met dagritme naar zo'n gebroken nacht?

één jaar geleden

Hier vandaag al om 9 uur naar bed. Normaliter om 10 uur. Ik worstel er ook mee. Aan de ene kant wil je ritme aanhouden, maar aan de andere kant wil je ook niet nog meer vermoeidheid creëren.

één jaar geleden

Reactie op Rell

Hier vandaag al om 9 uur naar bed. Normaliter om 10 uur. Ik worstel er ook ...
Nee, hier echt een drama nacht met maar 6 uur slaap voor mn kleine man. We zijn op vakantie en hij zit helemaal onder de muggenbeten ondanks deet.. Morgen gaan we weer naar huis, heb er stiekem gewoon zin in. Hij sliep al om 8 uur z'n ochtenddut en vecht nu alweer tegen de slaap..

één jaar geleden

Hier ook al langere tijd !

één jaar geleden

Wil nog niet optimistisch zijn maar hier nu 2 nachten doorgeslapen 🤞🏻🤞🏻

één jaar geleden

Herkenbaar. Jammer genoeg. Intussen is ons zoontje 17maanden. Een schat van een ventje maar de nachten zijn nog steeds onderbroken en dit weegt de ene dag al wat meer door dan de andere. Vandaag hebben we hem eena vroeger in bed gestoken nadat ik irta had gelezen mbt wakkertijd na middagdutje. Deze zou +- 4u zijn. Hij lag er dus rond 18u30 in vandaag ipv 19u a 19u30. Niet zo’n strak plan want om 20u was hij alweer wakker en heeft hij een strijd gestreden tot 22u alvorens weer in slaap te vallen. Hij krijgt standaard voor het slapen gaan een flesje groeimelk 150ml (na het avondeten), soms 180 of 210ml als hij niet veel heeft gegeten. Verder komt hij meestal nog 2x wakker. Rond 3u en 6u en slaapt dn tot 7u30. Hij krijgt steeds een flesje omdat trootsen/nabijheid niet volstaan. Enkele weken terug heeft hij voor het eerst sinds zijn geboorte 5 dagen na elkaar doorgeslapen. Wat een zaligheid! Helaas moeten we het daar mee doen en zijn we nu weer bij af. Hoe doen jullie dit? Wanneer gaat jullie kleintje slapen? Kijken jullie naar de wakker tijd? Krijgen ze nog een flesje? Slapen ze al goed en lange tijd door? En wat verstaan jullie onder door slapen?

één jaar geleden

Hoi! Klinkt pittig zoveel wakker in de nacht! Wij hebben hier ook alweer 2 maanden gebroken nachten. Ik dacht eerst dat het de overgang van 2 naar 1 dutje was maar dat duurt geen 2mnd lijkt mij 🤷‍♀️ ze wordt steeds ergens tussen 3-6 wakker. We proberen dan eerst zonder fles haar weer in slaap te krijgen maar uiteindelijk is dat toch het enige middel wat helpt…rekening houden met wakkertijden helpt ook niet helaas, dus ik ben uitgepuzzeld…