8 Reacties

één jaar geleden

Ik heb wel nieuwe gekocht. Schoenen gaan makkelijker uit dan de sloffen. Dus als we even een boodschapje doen met de auto & winkelwagen krijgt hij de sloffen aan. Of wanneer we gaan wandelen bijvoorbeeld. Of eigenlijk simpelweg wanneer we naar buiten gaan en mijn zoon niet zelf gaat lopen.

één jaar geleden

Reactie op HennieL

Ik heb wel nieuwe gekocht. Schoenen gaan makkelijker uit dan de sloffen. Du ...
Heb je dan simpele of wel gewoon wat duurdere?

één jaar geleden

In de schoenenwinkel adviseerde de verkoopster om pas schoenen te kopen als het kind loopt en dan langs te komen voor het aanmeten van een schoen. Dat hebben wij dus gedaan. Totdat mijn zoontje begon te lopen, droeg hij binnen antislipsokken en buiten slofjes. Nu hij loopt, draagt hij schoentjes van Shoesme.

één jaar geleden

Reactie op PizzaLover

Heb je dan simpele of wel gewoon wat duurdere?
Die van little riots

één jaar geleden

Mijn dochter draagt een soort slofschoentje van Enfant. Lekker warm maar met leren zool. Mijn dochter loopt heel veel en graag en kan met die schoentjes goed lopen, binnen en buiten. Soms zijn ‘echte’ schoenen zo stug en hard waardoor ze hun voet niet kunnen afwikkelen.

één jaar geleden

Reactie op HennieL

Die van little riots
Die hebben wij ook. Fijn met de anti slip. Draagt hij ook op de opvang.

één jaar geleden

Wij hebben zowel schoentjes als slofjes gekocht. Schoentjes als we echt naar buiten gaan en hij wil staan of lopen en slofjes voor bezoekje aan de winkel ofzo. Wij hebben wel schoentjes laten aanmeten bij een kinderschoenen winkel. Als je de juistje schoentjes koopt is dit niet slecht voor de ontwikkeling van de voet. Wel wordt geadviseerd om binnen zoveel mogelijk op blote voeten of sokken te laten lopen.

één jaar geleden

We hebben leren slofjes voor buiten. Ze zijn van A@pie. Lijken op schoentjes maar zijn dat niet. In huis heeft ie slofjes van Hema aan. Maar daar waait t zo doorheen op de fiets. Hij staat en loopt nog niet (zelf) dus heeft meer niet nodig. Deze zijn waterdicht genoeg om evt op vochtige tegels af te zetten op een loopautootje bijv, maar niet voldoende om echt volop nat te worden. Prima voor nu. Mn moeder heeft 2e hands laarsjes maat 20 gehaald, zodat ie daar evt mee naar buiten kan. Geen idee of ie dat fijn vindt, dat gaan we komende week ontdekken😉