Hallo allemaal,
Ons zoontje van 18 maanden is sinds een aantal dagen snachts vaker wakker. Dit heeft die wel eens vaker maar vaak met soms nog een melk flesje erin slaapt die weer verder. Hij slaapt ook zo gerust 5 nachten achter elkaar door dus kan nog niet echt peilen waarom die soms wel wakker wordt en soms niet. Maar dat terzijde, het is nu zo dat die soms tussen 2 en 4 uur wakker wordt en dan na het flesje ‘klaar wakker’ is. Hij wil dan niet op schoot zitten of gewiegd worden, terug in bed leggen is krijsen en het liefste wil hij naar beneden en tv kijken. Daar ga ik op dat tijdstip niet aan beginnen dus vaak even naar beneden, klein flesje melk maken beneden en hetzelfde ritueel doen als dat we normaal savonds naar bed gaan. Dan is het echt krijsen en huilen en ook nu is hij al zeker 30 min af en toe aan het huilen/jammeren omdat het gewoon lijkt dat die niet in slaap kan komen. Ik weet niet goed wat ik hieraan moet doen, herkent iemand dit? Bij zijn bedje staan en over zijn rug aaien werkt niet want dan gaat hij gelijk staan en wil er dan uit.