19 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe het met een natte wattenstaafje of anders borstvoeding druppelen in de neusje en dan met hydrofiele doekje puntje maken en rondjes draaien en niet te diep in het neusje

4 jaar geleden

Ik gebruik zo'n ding. Zuigt de snottebellen eruit

4 jaar geleden

Fysiologisch water en een neuszuiger! Dat neuszuigertje ziet er heel raar uit, omdat je moet zuigen, maar werkt wel heel goed 😅

4 jaar geleden

Tip die ik kreeg van de huisarts en het cb omdat mijn dochtertje het neuspeertje en wattenstaafjes niet accepteert. Borstvoeding erin druppelen en dan een watje heel fijn draaien en het daarmee uit halen. Als het echt niet anders kan gebruik ik hwt wattenstaafje(de hele brede ronde) of het neuspeertje.

4 jaar geleden

Een zuiger van otrivin fijn ding

4 jaar geleden

Reactie op Charlotte858

Ik gebruik zo'n ding. Zuigt de snottebellen eruit
Ik ook en Physiomer Baby. Dat gebruik ik als hij vol klinkt. Works as a charm! Ademt gelijk weer vrij. En nu ik er de handigheid in heb gekregen is het voor hem ook niet meer vervelend. https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/physiomer-baby-spray-135ml.htm?channable=00de4f69640038373732370b&cross=0&gclid=CjwKCAjwgr6TBhAGEiwA3aVuIZrogvqkC6JwpV0JsbqAdIfVUrCPDEuuon2wIGQM18bjIYvMQTY75hoCqOYQAvD_BwE

4 jaar geleden

M'n pink 🤣🤣🤣 ze was vorige week een beetje verkouden dus tijdens het douchen kwam er wel veel uit. Ik heb ook zo'n peertje maar dat ging voor geen meter 😅

4 jaar geleden

Fysiologisch water en als ik ze zie zitten dan de hoek van een papieren zakdoekje oprollen heel fijn en in het neusje gaan en klein beetje draaien

4 jaar geleden

Reactie op Mommytobe24

M'n pink 🤣🤣🤣 ze was vorige week een beetje verkouden dus tijdens het dou ...
Hahah ik dacht al even dat ik de enige was 🙈. Pink lukt precies als zn snotjes al wat meer vooraan in z’n neus zitten haha

4 jaar geleden

Reactie op zoveelliefde

Hahah ik dacht al even dat ik de enige was 🙈. Pink lukt precies als zn sno ...
Precies 🤣 zo gek is het toch niet, het is je eigen kind denk ik maar dan

4 jaar geleden

Deze! Werkt heel goed

4 jaar geleden

Reactie op Xmeens

Ik ook en Physiomer Baby. Dat gebruik ik als hij vol klinkt. Works as a cha ...
Is dit gewoon een soort neusspray of is het meer om het neusje te spoelen? Want zoutoplossing spray en druppels heb ik zovaak gebruikt en werkt helemaal niks…

3 jaar geleden

Onze kleine zijn neus zit nu mega vol dus was op zoek naar tips, maar accepteren jullie baby's dit allemaal? Wij mogen echt niet aan zijn neus zitten. Met wat geluk lukt het om neusspray in zijn neus te spuiten en snotjes weg te vegen, maar leuk is anders. Iemand toevallig daar ervaring mee en tips?

3 jaar geleden

Deze, heel fijn.

3 jaar geleden

Reactie op Kimberley87

Deze, heel fijn.
Klopt, deze werkt top!