16 Reacties

één maand geleden

Bij ons zijn memory en gezelschapsspelletjes over het algemeen wel een hit op het moment😊

één maand geleden

Coblo, auto's, buitenspelen (zandbak, fietsen en speeltuintje)en knutselen (klei, verf, knippen etc.)

één maand geleden

Reactie op Loeppe

Bij ons zijn memory en gezelschapsspelletjes over het algemeen wel een hit ...
Wat zijn gezelschapsspellen?

één maand geleden

Reactie op T0303

Wat zijn gezelschapsspellen?
Mijn eerste boomgaard van Haba bijvoorbeeld. Maar Haba heeft zo een hele reeks met mijn eerste spellen😊

één maand geleden

Kunnen ze serieus al knippen op deze leeftijd? Zijn daar nog speciale scharen voor ook bij de Action?

één maand geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Kunnen ze serieus al knippen op deze leeftijd? Zijn daar nog speciale schar ...
Jaa wij hebben zoiets. Hij vindt t fantastisch. Nog geheel ongecoordineerd hoor https://www.lobbes.nl/speelgoed/knutselen-en-hobby/knutselspullen/scharen/detail/6020823-duo-schaar?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsJO4BhDoARIsADDv4vCoKinscuRANGjMiye65pmpsBqDb4cIyO6x41nW3KTAKmHiA7-ykd8aAhvVEALw_wcB

één maand geleden

Connetix, puzzels, auto's / werkvoertuigen en klei wordt nu heel veel mee gespeeld.

één maand geleden

Oh ja en de Duplo treinbaan!

één maand geleden

- Tenten bouwen en daarin spelen; fantasie te over! Het gaat van een raket, naar een trein of trekker, naar huis, naar winkel etc. - Hij is gek van klussen, dus zaag, hamer, helm, oorkleppen etc. - Trekkers en andere landbouwvoertuigen van het merk Bruder (van z’n papa geweest). - Mama of papa helpen. - Boekjes lezen - Filmpjes kijken - Kassa spelen of koken naspelen Hij is dus vooral bezig met nadoen van volwassenen als ik t zo bekijk 😅

één maand geleden

Bij ons zijn de magnetic tiles echt een groot succes! Kan hij de hele dag druk mee bouwen!

één maand geleden

Reactie op HeleenJansenvanEert

Bij ons zijn de magnetic tiles echt een groot succes! Kan hij de hele dag d ...
Wij zijn van plan deze voor de december maand te kopen. Zal een mooie betaalbare set bij HEMA!

één maand geleden

Die tiles heb je van zoveel verschillende merken, zou je de merken ook door elkaar kunnen gebruiken denken jullie?

één maand geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Die tiles heb je van zoveel verschillende merken, zou je de merken ook door ...
Ik denk het wel, maar wij hebben er toch voor gekozen hetzelfde merk te gebruiken

één maand geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Die tiles heb je van zoveel verschillende merken, zou je de merken ook door ...
Volgens mij wel. Zie tot nu toe overal de magneetjes op dezelfde plekken. Formaten ook gelijk

één maand geleden

Playmobil en connetix (bij de Playmobil kijken we wel wat we geven.)

één maand geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Kunnen ze serieus al knippen op deze leeftijd? Zijn daar nog speciale schar ...
Ja hier ook meisje wat druk is met knippen. Eigen kinderen schaartje van de action en dan wil ze knutselen zoals zei het noemt. Knipt een a4tje zo in stukjes