12 Reacties

één jaar geleden

Goeie vraag! Hier hetzelfde speelgoed sowieso een succes. Daarnaast is de speelmat van IKEA een hit (dansen, springen, glijden, hut, het is van alles), duplo en zijn eigen gereedschapskist met hamer, boormachine, etc.

één jaar geleden

Hier wordt vooral met heel speelgoed van grote broer gespeeld. Trekkers, brandweerauto, kraan, allemaal groot spul. Daarnaast ook heel druk in het speelkeuketje, eten maken voor de rest van de familie.

één jaar geleden

Hier is de zit en sta garage van little people echt een mega hit. Er is geen ander speelgoed waar hij zo lekker mee kan spelen als die autobaan. En als hij een paar dagen in de ene stand heeft gestaan zet ik hem om naar de andere stand en heeft weer een hele andere baan en raakt zo ook niet verveeld. Verbaas me er soms nog steeds over hoe lekker hij daarmee kan spelen. Echt uren. Ohja en die matchbox/hotwheels achtige miniatuur autootjes zijn ook echt een hit. En kosten echt maar 1 euro ofzo. Wij hebben wel echt een zoontje wat alleen maar heel de dag bezig is met autos dat dan weer wel. Andere dingen kijkt hij niet naar om

één jaar geleden

Hier voornamelijk Duplo waar ze lang mee speelt. Verder tekenen fietsen en puzzelen voor de wat kortere tijd. En zelf boekjes lezen doet ze ook regelmatig een poosje

één jaar geleden

Reactie op freumpie

Hier voornamelijk Duplo waar ze lang mee speelt. Verder tekenen fietsen en ...
Welke duplo set(s) speelt ze mee als ik vragen mag? Hier heb ik duplo dierentrein dat vind hij erg leuk, een doos met duplo blokken om verschillende dingen mee te maken vind hij leuk (vooral hoge toren bouwen) en de duplo in bad. Maar ik zie zulke leuke sets van Duplo (familiehuis, boomhut etc) maar vraag me af vanaf wanneer ze daarmee gaan spelen... denk nu nog iets te klein voor?

één jaar geleden

Reactie op GA

Welke duplo set(s) speelt ze mee als ik vragen mag? Hier heb ik duplo diere ...
Ik heb de doos Duplo waar ik zelf mee gespeeld heb. Flinke doos. Met een huis, dieren en helemaal geweldig ‘de glijbaan.’ Vaak zet ik samen het huis in elkaar en dan speelt ze er zelf mee verder. Ze laat ongeveer alle blokjes en poppetjes van de glijbaan glijden. Nu had ze vanmorgen alle poppetjes op karretjes gezet en daarna weer verplaatst. Ze verzint wel elke keer wat anders. Echt een rollenspel in t huis is nog minimaal hoor. Hooguit poppetje in een bed doen of in de box enz.

één jaar geleden

Kunnen jullie kindjes al echt spelen? Mijn dochter gooit al haar spulletjes uit de doos en dan is ze klaar met haar ‘spel’.

één jaar geleden

Reactie op Kietie

Goeie vraag! Hier hetzelfde speelgoed sowieso een succes. Daarnaast is de s ...
Amen over de speelmat. Had het gekocht zodat ze landt erop als ze uit haar vloerbed rolt. Maar het is idd haar alles geworden. Aanvulling: trap, hut, tafel, stoel hahaha

één jaar geleden

Reactie op cavalli

Kunnen jullie kindjes al echt spelen? Mijn dochter gooit al haar spulletjes ...
Hier zijn tractors helemaal de bom. En daar wordt wel echt mee gereden, spul in de kar, of graven/scheppen met de shovel of kraan. Hij heeft ook een poppetje met wat spulletjes en daar speelt ie ook wel eens mee; baby eten of baby drinken of baby luier zegt ie dan. Hij heeft zo’n “knikkerbaan” met autootjes, die pakt ie ook wel eens erbij.

één jaar geleden

Wij hebben de busy board (https://www.amazon.nl/Montessori-speelgoed-ledlichtschakelaars-sensorisch-educatief/dp/B0BQZR2Y9T/ref=asc_df_B0BQZR2Y9T/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=624890141019&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=1514986582938572930&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010752&hvtargid=pla-2010405620103&psc=1 ) superleuk en uren zoet mee. Ook een ‘tekentabletje’ is hier een groot succes! https://www.amazon.nl/lcd-schrijfbord-tekenbord-toverbord-milieuvriendelijk-schrijfpad/dp/B0B5952Z71/ref=asc_df_B0B5952Z71/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=598266214265&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=16668165084828764544&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010752&hvtargid=pla-1729410463401&psc=1

één jaar geleden

Playmobil is hier echt al een hit. Alleen al het poppetje 1000 keer op het paardje en eraf zetten en het poppetje zittend of staand ergens op zetten. Ik heb nu een manege van playmobil gekocht, ook alvast voor de langere termijn en omdat er snel een zusje aan gaat komen.

één jaar geleden

Toen mijn zoontje bijna 2 jaar was vond hij naast de dingen die je noemt toet toet auto's, ikea keukentje, duplo, veel little dutch houten speelgoed bijv autobaan (soort knikkerbaan)