17 Reacties

één jaar geleden

Niet vloegtuig gerealteerd maar ons zoontje speelt graag met kartonnen boekjes en met blokken. Stapelen, in een bakje doen, tegen elkaar slaan. Ik weet niet of het heel handig is in een vliegtuig maar hoeft niet veel ruimte in te nemen. Tip: neem geen ronde blokjes, of je moet het leuk vinden om op je buik die dingen onder alle stoelen vandaan te vissen

één jaar geleden

Flapjes boek met vilten Flapjes (heb je ook buggy boekje van) https://www.bruna.nl/boeken/leeuw-waar-ben-je-flapjesboek-9789025766337?utm_campaign=channable_feed&utm_content=&utm_source=zanox&utm_medium=affiliate&utm_term=www.google.com&utm_content=626889&awc=8378_1683108142_d21019c53049cdd2980adffa55e62033 Autosleutel van je action Is speelgoed met geluid maar niet heel hard. https://www.action.com/nl-be/p/mijn-eerste-autosleutels/ Popup figuren https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/baby-en-peuterspeelgoed/bumba-pop-up-figuren-5585872.html

één jaar geleden

Hier kan mijn zoontje even zoet mee zijn. Misschien is het dan handig om het ronde blokje eruit te laten

één jaar geleden

Wij hadden als backup wat dingen gedownload van Netflix. Niet dat ze regelmatig tv kijkt hier. Dit werkte goed toen ze erg onrustig werd op een gegeven moment. Wat ik ook heb gezien (wat wij uiteindelijk waren vergeten - maar ons vlucht was maar 1.5 uur) is post-it notes. Kunnen ze lekker plakken op de raam en op de stoel (en neemt niet veel ruimte in beslag).

één jaar geleden

Niet echt speelgoed maar wel een leuke tip:

één jaar geleden

Een activity (busy) book van vilt, die van ons heeft allerlei sluitingen. Nog niet alles zal te doen zijn maar onze kleine is er lekker mee aan het prutsen :)

één jaar geleden

Zon magnetisch tekenbord is op dit moment favoriet. Is misschien wel wat groot maar wel plat. En sowieso de magneten van smartmax gaan over mee naar toe.

één jaar geleden

Reactie op SwanFlower88

Een activity (busy) book van vilt, die van ons heeft allerlei sluitingen. N ...
Die kwam ik ook tegen tijdens het googlen ik twijfelde heel erg, hij leek me er te klein voor maar hoor nu van jou dat het toch al leuk is. Welke heb je precies als ik vragen mag?

één jaar geleden

Reactie op Lot te

Zon magnetisch tekenbord is op dit moment favoriet. Is misschien wel wat g ...
Dank voor je reactie. Smartmax heb ik vandaag binnen (de senses en sounds). Hij vond t leuk dat ze geluid maakte en om in zn mond te stoppen, verder deed hij er weinig mee. Doet jou kleine er al meer mee?:) Magnetisch tekenbord is inderdaad lekker plat om mee te nemen. Leek hij me ook nog te klein voor maar door jou reactie denk ik er nu wel aan.

één jaar geleden

Reactie op GA

Dank voor je reactie. Smartmax heb ik vandaag binnen (de senses en sounds). ...
Ahh leuk! Wij hebben de safari dieren en ze vinden t erg leuk om ze uitelkaar te halen en dan die staafjes op elkaar te klikken. De magneten vind ik ook terug op handgreepjes, onderstel van de eettafel of onderzetters bijvoorbeeld. Ze proberen ze overal uit hier. En weet niet of dat tekenbord wat voor jouw kleine js. Stond ook op vanaf 18 maanden maar hier dus een succes

één jaar geleden

Een rolletje gekleurd schilderstape kopen bij de action en dan stukjes afscheuren en op de stoel voor je plakken. Makkelijk weer te verwijderen en even leuk voor een tijdje. (Niet te hard op de stoel voor je beuken uiteraard 😅)

één jaar geleden

Reactie op GA

Die kwam ik ook tegen tijdens het googlen ik twijfelde heel erg, hij leek m ...
Deze :) Je kunt de bladzijden eruit ritsen. Wij gebruiken nu alleen de “buitenkant” met de sluitingen. https://www.amazon.nl/Montessori-bord-verbeeldingskracht-ontwikkelingsspeelgoed-ritssluiting-Tangram-puzzel/dp/B0B6B5D5RC/ref=asc_df_B0B6B5D5RC/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=624368318814&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=7206493374090300547&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064344&hvtargid=pla-1885013823532&psc=1

één jaar geleden

Wij hebben net een vliegreis achter de rug en de pop it was een hit.

één jaar geleden

Reactie op SwanFlower88

Deze :) Je kunt de bladzijden eruit ritsen. Wij gebruiken nu alleen de “bui ...
Hebben jullie het gedeelte met klittenband al geprobeerd? Bij ons blijft het helemaal niet plakken.

één jaar geleden

Reactie op SwanFlower88

Deze :) Je kunt de bladzijden eruit ritsen. Wij gebruiken nu alleen de “bui ...
Die hebben wij ook gekocht! Ze vind het erg interessant! Verdere tips: Boekjes Kleinere knuffels en blokjes en dergelijke Duplo voertuig/beest en poppetje

één jaar geleden

Reactie op Rell

Hebben jullie het gedeelte met klittenband al geprobeerd? Bij ons blijft he ...
Nee nog niet geprobeerd! Oh hm, dat zou jammer wezen..

één jaar geleden

Reactie op JustElles

Niet echt speelgoed maar wel een leuke tip:
Ik heb deze ook voorbij zien komen, maar dit mag toch niet door de douane heen? Of ben ik nou gek 🤣