25 Reacties

één jaar geleden

Wauw! Ik heb een box waar alles in zit en haal hier wat uit. Dan vouw ik het speelkleed uit en leg het daarop. Geen speelhoek zoals die van jou..

één jaar geleden

Reactie op Kimie

Wauw! Ik heb een box waar alles in zit en haal hier wat uit. Dan vouw ik he ...
Ik heb het zelfde. Wij hebben ook geen ruimte voor een hele speelhoek. Maar vindt die van jou super gaaf.

één jaar geleden

Reactie op Mariëlle29

Ik heb het zelfde. Wij hebben ook geen ruimte voor een hele speelhoek. Maar ...
Ik woon in een appartement dus heb ik zelf wat ruimte moeten creëren. Ik heb de eettafel tegen de keuken gezet zodat ik van die ruimte de speelruimte kon maken, de speelbox wilde hij niet meer in dus heb ik die weg gedaan. Heel leuk dat jullie het leuk vinden🤩

één jaar geleden

Wij gaan verbouwen dus ik ben ook aan het brainstormen voor een mooie speelplek. Voor nu is het dit hoekje met variërend speelgoed en de klimboog die midden in de kamer staat 😂

één jaar geleden

Wij hebben ook geen speelhoek, er ligt overal speelgoed 🫣. Voor mama’s die een klimboog hebben voor de kleine: hoe bevalt dat? Is het een aanrader?

één jaar geleden

Reactie op nina1085

Wij hebben ook geen speelhoek, er ligt overal speelgoed 🫣. Voor mama’s die ...
Ik vind het een échte aanrader. Los van dat ik 'm mooi vind, vind ik de verschillende mogelijkheden echt top. Ze kan nu zelf over de klimplank heen en met de boog andersom kan ze erin liggen met het kussen en wippen als in een wiebelstoel. Ook glijden over de plank als glijbaan vindt ze super. Later kan (als de klimboog op z'n kop ligt) de klimplank dwars tussen de spijlen waardoor ze erop kan staan en het als een wip/balansbord kan gebruiken. Een tent bouwen en fantasiespel kan er ook top mee. Ik ben fan!

één jaar geleden

Maar uiteindelijk ligt het speelgoed door de hele kamer 🤣

één jaar geleden

Wij wonen klein, maar hebben wel een speelhoekje voor Milan Ik heb in de slaapkamer heel veel speelgoed in bakken zitten en elke week rouleer ik in zijn speelhoekje Er staat aan de andere kant van de kamer nog zo’n klein activiteiten tafeltje

één jaar geleden

Dit ons onze speelhoek. We hebben nog leren handgreepjes die we aan de lade van de kist kunnen bevestigen en wanneer ons zoontje ouder wordt komt er nog een keukentje bij. Met zijn verjaardag heeft hij oa een v-tech loopwagen gekregen en die staat nu naast de mand.

één jaar geleden

Reactie op LiesjeB1991

Dit ons onze speelhoek. We hebben nog leren handgreepjes die we aan de lade ...
Wat leuk! Waar heb je dat handige witte kastje vandaan?

één jaar geleden

Reactie op Sann19

Ik lees mee. Heel leuk ben ook benieuwd naar die handige witte kast

één jaar geleden

Reactie op Sann19

Ik geloof van de ikea!

één jaar geleden

Wauu mooi hoor

één jaar geleden

Dit is onze speelhoek! Voor de mama’s met klimboog: waar heb je deze gekocht en voor hoeveel? Vind ze fantastisch, maar zooo duur!

één jaar geleden

Dit is onze speelhoek! Voor de mama’s met klimboog: waar heb je deze gekoch ...
Wij hebben de onze van Ette Tete. Zeker prijzig, maar mooi en goede kwaliteit hout en het gaat echt jaren mee.

één jaar geleden

Wij hebben nu nog geen echte speelhoek. Box staat er nog. Die willen we binnenkort weg doen en dan in de plaats daarvan een opbergkast van Ikea (Bergig of Smastad).

één jaar geleden

Reactie op Sann19

Ikea! Is de schuif la uit de smastad serie. Ik vind het echt ideaal. Lekker groot, praktisch in te delen met mandjes of bakjes en de kleine man kan hem nu nog niet zomaar open krijgen. Ook geen gedoe met een klep als deksel waardoor er speelgoed bovenop kan blijven staan. Als hij ouder wordt maken we er handgreepjes aan zodat hij het zelf open kan trekken. En er is ook nog een bijpassend kussen te koop bij ikea voor er boven op zodat je er een soort bankje van kan maken.

één jaar geleden

Dit is onze speelhoek! Voor de mama’s met klimboog: waar heb je deze gekoch ...
Onze klimboog heb ik van Etsy, voor iets meer dan €200. Het was een groot cadeau van de opa's en oma's samen.

één jaar geleden

Reactie op V90

Wij wonen klein, maar hebben wel een speelhoekje voor Milan Ik heb in de s ...
Prachtig plekje en wat een rust straalt het nog steeds uit! Mooi!

één jaar geleden

Ook de box weg en een speelhoekje gemaakt :)