31 Reacties

3 jaar geleden

Speelkleed niet, maar wij hebben een speelmat van foam gehaald waar hij lekker op speelt. Veel dikker, dus ook ideaal voor de winter! Deze hebben wij: Bekijk Hakuna Matte Speelkleed Baby - XXL speelmat foam - Jungle op: https://www.bol.com/nl/p/hakuna-matte-speelkleed-baby-xxl-speelmat-foam-jungle/9300000075188936?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

https://www.thesingingant.com/products/puzzlematte ik heb deze gister besteld. Wel prijzig, maar ik vind hem helemaal leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Saar040404

Als je je email doorgeeft krijg je 10% korting

3 jaar geleden

Blijft die van jullie hierop spelen? Ik zat er ook aan te denken alleen ons zoontje kruipt het hele huis door dus vraag me af of het zin heeft 😅

3 jaar geleden

Dit is een hele fijne, lekker dik van foam (ik kan er zelf ook fijn op zitten/liggen) en super makkelijk op te bergen! Bekijk MIRO Speelmat Baby Kinderen - Kruipmat - Speelkleed - Dubbelzijdig - XL - Opvouwbaar - 1CM Dik - Foam - Panda & Hertje - Cijfers & Letters - 180 x 200 CM - Inclusief Opbergtas op: https://www.bol.com/nl/p/miro-speelmat-baby-kinderen-kruipmat-speelkleed-dubbelzijdig-xl-opvouwbaar-1cm-dik-foam-panda-hertje-cijfers-letters-180-x-200-cm-inclusief-opbergtas/9300000046269025?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Reactie op Looizew

Dit is een hele fijne, lekker dik van foam (ik kan er zelf ook fijn op zitt ...
Wij hebben ook zoiets! Ideaal 😊 maar wat hier ook geschreven wordt: ze rollen en straks tijgeren/kruipen.. dus hij ligt er ook wel eens naast als ik terug kom van bijv de wc. We hebben straks de vloerverwarming weer aan, dat scheelt. Maarja je kunt niet je huis vol leggen met zulke matten. Hij zal t vanzelf wel aangeven als t niet meer fijn is op de grond, dan leg ik hem terug 😉

3 jaar geleden

Wat zijn ze allemaal duur 😩

3 jaar geleden

Wat zijn ze allemaal duur 😩
Vind ik ook inderdaad. Vooral omdat ik weet dat die van ons er waarschijnlijk 9/10 keer naast ligt

3 jaar geleden

Wij hebben een speelkleed van liefboefje. Heel tevreden mee!

3 jaar geleden

Ik gebruik een picknickkleed over mijn gewone kleed omdat die een thermische laag eronder heeft zitten. Zodat je niet nat wordt als je op het gras gaat zitten

3 jaar geleden

Wij gebruiken een sprei voor een bed. Ooit bij de action gekocht. Lekker groot dus kan je dubbelvouwen waardoor die dikker is. En stuk goedkoper denk ik!

3 jaar geleden

Reactie op Lau🌸

Blijft die van jullie hierop spelen? Ik zat er ook aan te denken alleen ons ...
Dit vraag ik me dus ook af 😅

3 jaar geleden

180x150 maar ernaast is en blijft toch veel leuker.

3 jaar geleden

Ik heb een sprei op de grond liggen

3 jaar geleden

Ons zoontje ligt nu op een eenpersoons dekbed. Grootste lol

3 jaar geleden

Hier hebben we een gewoon tapijt in de kamer liggen van 290 bij 260, daar doen we alles op, spelen, verschonen (met kussen eronder) spelletjes. Is heel fijn.

3 jaar geleden

Geen speelkleed, maar speelbox. Ligt ook een speelmat in van schuim en een grote kussen in het hoekje.

3 jaar geleden

Reactie op SillaKim

Geen speelkleed, maar speelbox. Ligt ook een speelmat in van schuim en een ...
Wat goed dit! Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt? Wij hebben een hond en ik ben nu al aan het nadenken hoe dat straks moet als ze ‘on the move’ gaat; zonder dat ik het elke seconde in de gaten moet houden.

3 jaar geleden

Wij hebben het kleed van love by lily. Achterlijk duur al zeg ik het zelf, dus voor een fijner prijsje op marktplaats gescoord. Wel een fijn kleed wat je kunt wassen en ook lekker dik is.

3 jaar geleden

Hier combinatie van speelkleed van Love by Lily met grondbox. Erg tevreden mee!