6 Reacties

één jaar geleden

Ik volg! Hier ook een druktemaker. Kruipen zo veel en zo snel mogelijk door de kamer heen. Ergens rustig met speelgoed spelen is er niet bij. Een tijd geleden accepteerde ze het nog om in de box te zitten en daar rommelde ze dan nog wel wat met speelgoed, maar dat lukt nu ook niet meer 🙈

één jaar geleden

Hier ook een zoontje van 13 maanden en exact hetzelfde. Overal aan optrekken, rond te tafel lopen dan proberen om bij de bank te komen. En heel snel overal heen kruipen waar hij niet mag komen/aanzitten. Dus geen tips maar wel herkenning. Misschien is het de leeftijd.

één jaar geleden

Hier ook een druktemaker, hoort wel een beetje bij de leeftijd hoor, dat ze maar kort ergens mee kunnen spelen. Maar ik loop er echt niet de hele dag achteraan, zo’n beetje alles wat binnen zijn bereik is, is veilig om aan te zitten en mag hij mee spelen. Verder heeft hij een piklerdriehoek gekregen voor z’n eerste verjaardag, daar wordt ook steeds meer op geklommen. Daarnaast merk ik dat veel dingen die geen speelgoed zijn het langste vermaak bieden. Lege flessen, plastic bakjes die in en uit elkaar kunnen. Ook open einde speelgoed wordt hier relatief lang mee gespeeld.

één jaar geleden

Iets geven om mee te stappen? Of is hij daar nog niet aan toe?

één jaar geleden

Misschien kun je een parcours maken van dozen waar hij overheen, of doorheen kan

één jaar geleden

Dochter kan zich heerlijk vermaken als ik een paar van dit soort blokjes voor der neerleg. Dingen in en uit elkaar doen is nu haar favoriete bezigheid😁