5 Reacties

één jaar geleden

Hier nog geen springer, alleen wanneer ze handen of een tafel vasthoud, gaat ze soms door haar knieën. Haar broer sprong denk ik tussen 1,5 en 2 jaar.

één jaar geleden

Hier wordt ook nog niet gesprongen, wel op en neer gewiebeld uit enthousiasme, maar dan houdt hij zich altijd vast. Bij het consultatiebureau zeiden ze ons dat springen betekent dat de fontanel is dichtgegroeid. Je hebt hier niks aan, maar vond dat wel een leuk feitje. 🙈

één jaar geleden

Ja mijn dochter doet dit ook al ruim een maand . Vond het ook heel vroeg. Maar ik laat haar het gewoon doen . En soms valt ze om maar staat ook gewoon weer op en gaat vervolgens verder met springen 😅

één jaar geleden

Onze dochter is ook beginnen springen op 15,5 maand. Ondertussen kan ze het goed (16,5 maand) en is ze een echte fan van de trampoline. Net zoals bij jullie dochter deed ze ook ervoor al heel veel op en neer gaande bewegingen, bijvoorbeeld in haar park en was ze motorisch met alles vroeg. Ze wil het ook echt. Ze ziet iemand springen en dan wil ze het kunnen en blijft ze oefenen tot het lukt, Gewoon de natuurlijke ontwikkeling ondersteunen zeker? Twee handjes vasthouden was genoeg voor haar om in het begin haar evenwicht wel te kunnen houden.

één jaar geleden

Reactie op Djojs

Hier wordt ook nog niet gesprongen, wel op en neer gewiebeld uit enthousias ...
Wat grappig, net gevoeld en het klopt. 😂 OT: ik weet niet of je het perse kan begeleiden. Mijn zoon in z'n ongeleid projectiel, die valt de hele dag, ook van de bank helaas. Het hoort erbij. Probeer hem te leren om zich vast te houden. Moet zeggen dat we van zn zus nog een kleine binnen trampoline met een leuning om je vast te houden hebben. Dus hij kan de hele dag "veilig" springen als hij wilt. Merk dat zn benen wel sterker zijn geworden erdoor.