12 Reacties

één jaar geleden

Ik kan je de hand schudden! Mijn dochter is ook 14.5 maanden. Ik denk sprong 9. Ademhalen, alles is een fase. Je doet je best meer kan je niet doen 💕

één jaar geleden

En even langs de huisarts laten checken op oorontsteking ( dit had mijn dochter vorige week), tandjes krijgen doet ook zeer en worden ze ook heel humeurig van en dan willen ze ook niet eten. Ik pak nu de 6 maanden potjes is makkelijker slikken en de knijp fruitzakjes

één jaar geleden

Doorkomende kiezen?

één jaar geleden

Ik heb ook een topic geopend erover. Ik maakte me ook erg zorgen want ik herkende mijn dochter niet. Nu gaat het al 3 dagen goed. Ze is rustig, gezellig en speelt weer zelf. Heerlijk om m’n meissie terug te hebben ❤️ Het heeft wel 2/3 weken geduurd

één jaar geleden

Hee, heel herkenbaar helaas. Zeker het aanhankelijke, niks is goed en heel snel boos. Vast tanden of een sprong, maar wel zwaar. Ik herken dat je de dagen na de opvang juist leuk wil hebben, maar ik denk ook dat ze bij ons miss juist nog plakkeriger zijn en zich minder sterk houden dus gwn lekker jammeren haha. Maar daar kan jij niks aan doen. En je doet het super goed! Ik probeer haar idd ook vroeg naar bed te doen als ze chagrijnig is of haar ( als hij er is) aan m’n man te geven als m’n geduld opraakt. Ik zag pas een filmpje dat het heel NORMAAL is om er soms doorheen te zitten en dat ouderschap ook echt gewoon zwaar is. En dat dat niks afdoet aan hoeveel je van ze houdt ❤️ dat vond ik fijn om te horen en je mag klagen maar houdt hoop want het wordt over een week of wat vast weer wat beter! En als je toch echt blijft twijfelen kan je altijd naar de huisarts om een oorontsteking oid uit te sluiten

één jaar geleden

Sprongetje?

één jaar geleden

Heeft je zoon toevallig recent de BMR vaccinatie gehad?

één jaar geleden

Reactie op Dyonne23

Nee nog niet. Pas 8 mei.. het lijkt vandaag al iets beter te gaan. In ieder geval iets minder snel boos maar nog wel met alles strijd maken..

één jaar geleden

Mijn kleine is nu net 16 maanden en wij zijn er sinds een flinke week weer uit! 🎉 Ze was niet fit, maar denk toch ook echt een sprong. Nu is ze weer haar gezellige zelf en kan ze zich ook weer meer zelf vermaken. Maar… de eenkennigheid heeft ook sinds een maand zijn intrede gedaan en dat duurt nog wel voort.

één jaar geleden

Reactie op Dyonne23

Ja die van mij wel. Zal ze daar zoveel last van hebben?

één jaar geleden

Reactie op Manon19966

Ja die van mij wel. Zal ze daar zoveel last van hebben?
Tja, helemaal zeker weten zullen we het vast niet. Ik herken een aantal dingen die je beschrijft, bij ons eigen zoontje. Hij heeft zo’n 5 dagen na de bmr flinke koorts gekregen, dat na 2 dagen afzakte. Toen kwamen de vlekjes op zijn romp en ook het huilerige/hangerige en moeilijker in slaap komen ‘s avonds. En overdag moeilijker kunnen spelen..Met het huilen/mopperen daarbij vond ik het een hele vermoeiende dag. Je doet zo je best om ze te volgen en te helpen. Morgen weer een nieuwe dag❤️

één jaar geleden

Reactie op Dyonne23

Tja, helemaal zeker weten zullen we het vast niet. Ik herken een aantal din ...
Oeps. Ik zie nu dat je Kimberley niet bent en heb mijn reactie op haar verhaal gebaseerd. Sorry!