Hallo,
Ik voel me echt even slecht en wil even vragen of iemand dit herkent/weet wat dit is.
Tot een week geleden en in de afgelopen maanden was het een super vrolijk jongetje, niets mee aan de hand. Hij loopt al een maand. Wordt nog wel geregeld 1 keer in de nacht wakker maar met flesje drinken slaapt hij weer verder. Verder eigenlijk nooit ‘problemen’ gehad.
Maar nu is Mijn zoontje (14,5 maand) sinds een week echt veranderd. Hij is super aanhankelijk, wil alleen maar getild worden, speelt niet meer (zelf). Is snel gepikeerd, gaat dan met speelgoed gooien, krijst, gaat slaan. In de nachten wordt hij vaak minimaal 1 keer wakker en is hij de eerste 15 min niet te handelen, krijsen, overstrekken en niets willen. Ik weet gewoon niet wat het is. En hoe ik erop moet reageren. Vandaag naar de opvang geweest en daar merken ze het ook wel maar gaat vaak de middag wel goed. Eenmaal thuis is er al gelijk geen land mee te bezeilen. Wil niet in de stoel zitten, wil niet eten.
Hij slaapt al sinds dat die 1 jaar is nog maar 1 keer per dag, thuis slaapt hij dan 3 uur achter elkaar en op de opvang vaak 1,5 uur.
Heb dan nu het gevoel dat de tijd dat die bij me is geweest dat die alleen maar gehuild heeft en dat ik ‘boos’ ben geweest. Hem optijd naar bed gebracht omdat ik het niet meer wist..
Ik voel me nu zo slecht omdat de tijd die we na de opvang samen hebben gehad totaal niet gezellig/leuk was.
Herkent iemand dit? Of hoe moet ik hiermee omgaan?