21 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een bakfiets gekocht. Maar was ook belachelijk duur... masr fiets er wel heel vaak op. Dus is ideaal

één jaar geleden

Ik volg

één jaar geleden

Ik ben van de week bij een fietsenwinkel geweest voor informatie. Toen ik begon over een stella mama fiets zei hij meteen niet doen. Hij beschikt namelijk over de klachtenlijst van stella en hier kwam naar voren dat de hulp bij een kapotte fiets minimaal is. Dit omdat alleen stella ze tegenwoordig bijna nog maakt en zij amper personeel hebben. Verder liet hij ons ook een artikel lezen op de branchesite dat ze bijna failliet zijn. Ik zou dus voor een ander merk gaan kijken, doe ik ook en helaas duurder maar wel meer zekerheid.

één jaar geleden

Wij hebben deze fiets en bevalt erg goed! De service aan huis was erg goed. Zitje voorop de fiets hebben ze ook voor ons geplaatst. Hij fietst zwaarder dan mijn oude elektrische fiets. Dat is met de kleine erop eigenlijk, want zo ‘schiet’ de fiets er voor je gevoel niet vandoor. Stuurslot en middenstandaard geven een goed stevigheid om de kleine erin te zetten / eruit te halen. Wat betreft de kapotte fiets. Dit hebben wij nog niet gehad. Mijn vader vorig jaar wel (gevallen met de fiets). Zijn fiets is opgehaald, hij kreeg een tijdelijke fiets en zijn fiets kwam volledig gemaakt weer terug. Dus bij ons wel vertrouwen erin!

één jaar geleden

Wij hebben deze ook. Bevalt prima! Service van Stella vind ik ook prima. Kunnen met dit koude weer met een volle batterij 60 kilometer fietsen. Mijn moeder heeft een bakfiets (met hoes erbovenop) en ik moet eerlijk zeggen dat die wel veel handiger is. Zo is je kindje met regen ook lekker beschermd. Die trapt wel wat zwaarder. Maar wij gaan misschien bij een tweede kindje toch over op een bakfiets.

één jaar geleden

Vandaag bij de fietswinkel geweest om informatie op te doen over een elektrische mamafiets. Hij raadde stella ook af, ook omdat zij geen fysieke servicepunten hebben. Mij werd de batavus quip extra cargo aanbeveeld.

één jaar geleden

Ik heb er 1! Ik vind het een heerlijke fiets, hij lekker stevig en ik vond de service prima. Er is genoeg ruimte tussen stuur en zadel en het stuurslot is top. Ik vind de fiets heel soepel fietsen en de motor is stabiel. Let op dat er best nog wel wat ruimte is om te onderhandelen over de prijs, zeker icm kinderzitjes etc. Ik heb garantie en ze komen langs als de fiets stuk is. Dat fietsenhandelaren zeggen dat je het niet moet kopen, zou ik niet zo vertrouwen. Zij willen natuurlijk hun eigen merken verkopen:-)

één jaar geleden

Reactie op Robro

Ik heb er 1! Ik vind het een heerlijke fiets, hij lekker stevig en ik vond ...
Dat laatste dacht ik eerst ook, maar heb intussen toch ook echt wel van meerdere bekenden negatieve verhalen gehoord over Stella en de service. Sommige daarvan zijn ook gewoon klagers, maar lang niet allemaal.. dat maakt voor mij wel uit in m'n overweging. Vooralsnog een normale fiets tot ik erover uit ben

één jaar geleden

Deze week op pad geweest voor een elektrische fiets. Uitgekomen bij de Cortina e-common family. Werd geadviseerd bij 2 fietsenwinkels. Fietst fijn en kan hem van het weekend ophalen. Collega van me was wel erg te spreken over haar mama fiets van Stella. Ze hebben enkele fysieke servicewinkels zei ze. Let op dat Stella fietsen met voorwielmotor verkoopt. Deze trekt de fiets als ware voort, maar begint ook al te ondersteunen zodra de trapper draait. Loop je dus met de fiets of rol je uit en beweegt je trapper dan; zoef, neemt je fiets ook een vaartje. Als je dat bewust doet is het fijn (scheelt je duwen met een volgeladen fiets) maar gebeurt het onverwachts met je kleine voorop: doodeng! Middenmotor ondersteunt naargelang jij trapt: trap je stevig, krijg je meer ondersteuning.

één jaar geleden

Ik heb sinds kort een Batavus quip extra cargo, deze werd n mij aanbevolen een fiets heerlijk met 2 kindjes erop. B ben er erg blij mee!

één jaar geleden

Heel blij mee! Vooral het stuurslot vind ik fijn. Vind alleen de service bij Stella wat minder.

één jaar geleden

Reactie op esmee1990

Ik heb sinds kort een Batavus quip extra cargo, deze werd n mij aanbevolen ...
Is due accu in t frame niet lastig met opstappen en extra gewicht voorop?

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Deze week op pad geweest voor een elektrische fiets. Uitgekomen bij de Cort ...
Dit heeft mijn oude fiets wel, maar de mama fiets juist niet! Ik moet eerst even zelf trappen voordat de ondersteuning begint. Juist dat vind ik fijn, want dat geeft je meer controle met het wegrijden. Lopend gaat de fiets dus ook niet voor je uit.

één jaar geleden

Reactie op babyvdmeijden

Dit heeft mijn oude fiets wel, maar de mama fiets juist niet! Ik moet eerst ...
Ok! Ik zag op de site vooral voorwielmotor vandaar, maar ze zijn er dus ook met middenmotor. Voor TS Sann19 in ieder geval goed om naar te kijken 😊

één jaar geleden

En qua kosten dacht ik nog… bij mij op het werk kon ik gebruik maken van het fietsplan, omdat ik ook regelmatig op de fiets naar het werk ga. Misschien is dat nog een mogelijkheid? Ik weet niet of alle werkgevers dat hebben.

één jaar geleden

Ik heb deze fiets van Stella, vind hem echt super fijn. Ook hun service aan huis al mogen ervaren, niks op aan te merken. Alles werd netjes en kosteloos gefixt

één jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reactie, heel fijn! Ben uiteindelijk voor de popal mamafiets gegaan bij de fietsenwinkel in de buurt. Hopelijk word het snel mooi weer🤗

één jaar geleden

Reactie op Heusi

Deze week op pad geweest voor een elektrische fiets. Uitgekomen bij de Cort ...
Hoi, heb je de e common met een bosch motor of de baffang? Wij zijn namelijk ook aan het kijken voor deze fiets maar twijfel nog over welk type motor ik moet kiezen.

één jaar geleden

Reactie op Saar040404

Hoi, heb je de e common met een bosch motor of de baffang? Wij zijn namelij ...
Bosch. Zijn bij 2 fietsenwinkels geweest. De eerste had beide staan, daar vonden we vooral de kleur van het frame met de bosch variant mooier. Bij die andere hadden ze alleen bosch, want daar hadden ze echt super veel gezeik gehad met baffang motoren en accu’s. Dus toen wisten we het zeker. De kleur bij de andere vonden we mooier, dus daar gehaald. Heb de e common family in Russian Blue (met oranje letters)

één jaar geleden

Reactie op Saar040404

Hoi, heb je de e common met een bosch motor of de baffang? Wij zijn namelij ...
Ik heb toevallig gisteren een e-common family besteld met bosch motor (2023 model) bij onze fietsenmaker. Bosch is verder ook qua ontwikkelingen, en de service vanuit Bosch schijnt beter te zijn.