16 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de joolz geo 2, gewoon omdat we hem heel mooi vinden. Nu is onze dochter 8 maanden en ben ik inmiddels alweer 3 maanden in verwachting van onze 2e.

4 jaar geleden

Joolz day 3 hebben wij, nu met de 2e op komst als de 1e straks pas 19 maanden is, misschien toch wat spijt van niet geo, hadden verwacht dat de kleine sneller zou lopen en dat het niet meteen de eerste raak zou zijn bij de 2e haha! Maar verder al 15 maanden dik tevreden met joolz day 3! Vooral gekozen toen om inklapbaarheid en gewicht en dat was bij een keizersnede uiteindelijk toch echt handig. Zelfde geldt trouwens voor maxicosi model tinca. Wij hebben dat allerlichtste model gekocht ivm tillen en ik ben vrij klein, toen wisten we nog niet dat het een keizersnede zou worden maar achteraf zoooo bij mee. Je moet het jezelf ook makkelijk maken! En van een wandelwagen ga je toch sneller dan je denkt over op een buggy omdat dat gewoon nog steeds echt maar de helft van de ruimte in je kofferbak inneemt. Gek eigenlijk dat de meesten een dure eerste wagen kopen die je maar paar maanden gebruikt, terwijl de meesten een buggy waar ze nog tot jaar of 4 in kunnen per kind, dan een tweedehands kopen en bezuinigen haha🤷‍♀️ . Succes met de keuzes!

4 jaar geleden

Wij hebben de Joolz GEO2 gekocht (we zijn in verwachting van ons 1e kindje) we kozen hiervoor omdat het de optie heeft om er een duowagen van te maken, omdat we nog niet weten hoe de toekomst loopt😉 Tot nu tot helemaal verliefd op hoe die eruit ziet! En volgens mij is die ook heel gebruiksvriendelijk 😊

4 jaar geleden

Reactie op michelle_1999x

Wij hebben de Joolz GEO2 gekocht (we zijn in verwachting van ons 1e kindje) ...
Dit is echt een top wagen. Wij hebben precies dezelfde. Zo tevreden over en heel veel leuke reacties al gehad 😍

4 jaar geleden

Reactie op JIDD

Dit is echt een top wagen. Wij hebben precies dezelfde. Zo tevreden over en ...
Nou kijk eens aan! Wat fijn dat hij zo goed bevalt! Dat belooft veel goeds 😊

4 jaar geleden

Xplory gehad bij m’n eerste, heel mooi en fijn dat ie hoog is! Maar wat een zwaar onhandig groot ding haha veel losse delen voor in je auto, tas eronder niet super praktisch, en echt heel weinig vering.. maar goed, dat ben ik 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Wij hebben nu 1,5 jaar de geo2, dat bevalt super, rijdt soepel, grote boodschappenbak en de duwstang kan hoog (mijn man is 2m en kan er goed achter lopen). Hij neemt behoorlijk wat ruimte in in de auto, maar dat doen alle kinderwagens denk ik… Tussen de geo2 en geo zitten volgens mij best wat verschillen.. dus die zou ik nog wel vergelijken als je daar op uit komt..

4 jaar geleden

Ik had bij de 1e een stokke omdat mijn man deze mooi vond, hij reed heerlijk en was erg luxe, enige nadeel is dat hij lastig in te klappen was en dus bijna niet in de kofferbak paste. Om die reden nu bij de 2e niet gekeken naar wat we mooi vinden maar wat er in de kofferbak past 😉

4 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste kindje een Joolz day2, was echt een heerlijke wagen. Maar vond het altijd zo'n gedoe om hem mee te nemen in de auto. Ik was blij toen mij dochter in de buggy kon. Ik heb toen wel met de Joolz day hardgelopen totdat mijn dochter 4 was en het echt niet meer paste. Nu hebben we gelijk een buggy gekocht, De Quinny zapp flex plus. En heb er een reiswieg opgekocht. Alles lekker goedkoop op marktplaats. En voor het hardlopen een goede hardloopwagen gekocht Thule Urban Glide 2.

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de Joolz day+, ik vind hem heel handig in te klappen en hij rijd heerlijk! Levertijd is inderdaad een ding, die van ons komt in december en hebben 'm 2 weken terug besteld.

4 jaar geleden

Hi y

4 jaar geleden

Reactie op michelle_1999x

Wij hebben de Joolz GEO2 gekocht (we zijn in verwachting van ons 1e kindje) ...
Mooi is ie hè! Wij hebben precies dezelfde uitvoering 🥰. Tot nu toe alleen maar complimenten gehad van de mensen die ‘m gezien hebben.

4 jaar geleden

Geo2 nog steeds heel blij mee!! Past achterin m’n kleine autootje. Fijne boodschappenmand en erg makkelijk in en uit elkaar.

4 jaar geleden

Wij gaan ook voor de Joolz GEO2 ivm mogelijkheid voor een 2e wiegje. Zaterdag de Joolz Day en GEO2 ingeklapt naast elkaar gezien en het verschil is niet zo groot!

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de joolz day+. Ik vond die printjes zo leuk om uit te kunnen kiezen, maar wat bij ons de doorslag gaf is dat wij ‘m veel lekkerder vonden lopen dan de geo. Vooral met stoep op en een bruggetje. Ik vond de geo zwaar en de day+ wendbaarder. Het nadeel is dus inderdaad dat de uitbreiding voor tweede kindje niet kan. Wij hebben voor het moment gekozen, wat we nu fijn vinden en zien het dan wel weer. Met dus inderdaad het risico, als het volgende keer wél mee zou zitten, dat we er geen 2e bak op kunnen plaatsen. Succes met jullie keuze ☺️

4 jaar geleden

Ik zou je willen adviseren naar bijvoorbeeld een Baby dump winkel te gaan en de wagens lekker allemaal uit te proberen. Daar hebben ze "terreintjes" waar je kunt rijden, zware poppen om het echt te maken en kundige verkopers met kennis. Baby dump heeft overigens helemaal niet zulke lange levertijden.