Hi mamas!
Ik twijfel momenteel heel erg om te stoppen met de borstvoeding. Mijn dochtertje is bijna 14 maanden en gaat heel slecht op koemelk, (ik haal dit zelf al die tijd al uit mijn dieet)en kv is geen optie. (Ook in t zh geweest maar ze weigert de speciale voeding).
Overdag krijgt zij nog 2 flesje van 95cc mee naar de opvang en drinkt ze soms voor de helft op, soms helemaal. Wel drinkt zij altijd savonds voor het slapen en sochtends bij het wakker worden, het is dan altijd “die die die”.
Daarbij zijn de nachten ook nog steeds drama, en is (alleen) slapen op haar kamer nog nooit voor een volledige nacht gelukt, ze is soms zoooo aan het huilen en overstuur dat alleen drinken bij mij haar rustig krijgt. Mijn man probeert van alles om haar rustig te krijgen maar niks werkt. Ik vind het dus enerzijds wel heel fijn dat ze rustig wordt door bij mij te drinken, maar ook lastig nu ik in juni een weekend weg ga met vriendinnen.
Al met al: hoe doen jullie dit? tot wanneer ga je door met bv of ben je gestopt?
Graag wat verhalen en tips 🙋🏻♀️