8 Reacties

4 maanden geleden

Hier is het nu, 2 weken later, pas weer een beetje beter 😅 helaas geen tips, het is echt ellende. Maar nu slaapt hij zoveel beter, kwijlt veel minder en z'n tandjes staan al weer wat rechter. Het is echt de moeite waard. Even doorzetten, jullie kunnen het!

4 maanden geleden

Ik ben vorige week begonnen met mijn dochters tut weg te halen. Wij hebben de eerste 4 dagen iedere avond en half uurtje gewandeld. Dat hielp wel bij ons. Mijn dochter is nooit een goede slaper geweest. En sliep eindelijk beter. Maar nu zijn bij ons de night terrors begonnen. Ook begint rond deze tijd zei de kindercoach van de kdv dat ze weer verlatingsangst krijgen en grenzen gaan opzoeken. Hij zei ook tegen mij pick you're battle. Klinkt raar maar het werkt wel. Je doet het goed, helaas is het echt er doorheen moeten..

4 maanden geleden

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! We zijn gisteravond na het eten een rondje wezen wandelen en het ging al beter met slapen, ze viel rustiger in slaap en kwam er maar 1x uit. Hopelijk geen toevalstreffer 😉😉 we gaan het vanavond weer proberen

3 maanden geleden

Onze dochter gaat vannacht voor het eerst slapen zonder speen. Althans ik hoop dat ze gaat slapen🙈 Ze heeft haar middagslaapje al overgeslagen omdat ze niet in slaap viel zonder speen. Van 1 tot 3 alleen maar gespeeld in bed, gehuild, gelegen en uiteindelijk maar mee naar beneden genomen. Ik ben benieuwd hoe lang het vanavond gaat duren

3 maanden geleden

Reactie op Manon19966

Onze dochter gaat vannacht voor het eerst slapen zonder speen. Althans ik h ...
Bij ons ging dat redelijk goed, omdat hij gewoon moe was van niet middag slapen. Hopelijk bij jullie ook soepel

3 maanden geleden

Reactie op Manon19966

Onze dochter gaat vannacht voor het eerst slapen zonder speen. Althans ik h ...
En hoe gaat het bij jullie? Hier gaat het steeds beter gelukkig. Het inslapen duurt nog steeds lang maar wel een stuk rustiger, ze is niet meer zo overstuur en huilt minder.

3 maanden geleden

Reactie op Kaat95

En hoe gaat het bij jullie? Hier gaat het steeds beter gelukkig. Het inslap ...
Wat fijn dat het beter gaat! De eerste nacht moest ze veel huilen en werd ze ‘s nachts huilend wakker. De tweede en derde nacht doorgeslapen maar wel moeilijk in slaap komen ‘s avonds Alleen komt ze al 3 dagen niet meer in slaap bij haar middagdutje. Terwijl ze normaal binnen 5 min sliep met speen. Sinds gisteren is het echt krijsen tijdens het middagdutje dat ze eruit wil. Hoe gaat dat middagslaapje bij jullie?

3 maanden geleden

Reactie op Manon19966

Wat fijn dat het beter gaat! De eerste nacht moest ze veel huilen en werd ...
Fijn dat ze wel doorslaapt ‘s nachts, hopelijk gaat het inslapen al beter! Hier gaat het inslapen nog steeds moeizaam maar als ze eenmaal slaapt gaat het goed. Het middagslaapje duurt soms even maar gaat ook prima daarna, meestal maak ik haar wakker want anders blijft ze slapen 🙈