6 Reacties

één jaar geleden

Je kan een gewone luier over de zwemluier aandoen als je ze uit het water haalt, als ze dan plassen heb je nog bescherming van die luier. Aan de rand van het strand kan je best een gewone luier aandoen enige wat er gebeurt in het water is dat het helemaal opzwelt haha. En ik ben al zo vaak gaan zwemmen maar ik merk dat die in het water echt nog geen een keer heeft gepoept in zijn luier.

één jaar geleden

Wij laten de zwemluier aan tot hij gepoept heeft. Scheelt denk ik of het een wasbare is. Stoere zwembroek er overheen

één jaar geleden

Reactie op Knuffeltjeee

Wij laten de zwemluier aan tot hij gepoept heeft. Scheelt denk ik of het ee ...
Maar als hij dan plast gaat het er toch doorheen? Als hij dan net lekker even zit te chillen bij de handdoek oid heb je dat allemaal nat?

één jaar geleden

Neuh, gewoon zodra we richting het zwembad of het strand gingen de zwemluier aan, UV pakje er overheen en dan lekker zwemmen. Wij gingen sowieso niet langer dan een uurtje zwemmen steeds. Zwempakje is dan toch nat, dus als er een keer geplast werd terwijl we niet in het water waren denk ik dat we dat niet eens hadden gemerkt.

één jaar geleden

Reactie op LauB

Maar als hij dan plast gaat het er toch doorheen? Als hij dan net lekker ev ...
Nee de luier is best wel dik. Het is niet meteen zeiknat. Nooit gevoeld, eigenlijk. Natuurlijk ook niet te lang laten rondlopen... maar we zijn een uurtje ofzo op het strand geweest en ging hij met zwemluier aan weer mee terug. Broek weer aan en gaan. Pas thuis verschoond en omgekleed.

één jaar geleden

Wij zijn vanmorgen 2 uurtjes naar het strand geweest met onze dochter. We zijn op vakantie in Griekenland. We trekken haar een zwemluier aan als we weggaan en die heeft ze al die tijd aangehad. Ze vond het prima haha