20 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou het dan niet gebruiken als dat erop staa

4 jaar geleden

Ik gebruik ook visolie maar heb zelf andere en vooral geled op de bepaalde stofjes die erin zitten deze ken ik niet maar zit wel dha in en dat is juist heel goed voor de baby zittrn er misschien veel andere vitamines in ?

4 jaar geleden

Dit is alles wat er in zit. Ik heb er dus echt geen verstand van en kom er niet uit hoor haha

4 jaar geleden

Ik gebruik deze: https://www.davitamon.nl/producten/compleet-mama-omega-3-visolie/ Alles in 1, super handig! Zeker als je niet zo van vis houdt

4 jaar geleden

Reactie op MMF

Dit is alles wat er in zit. Ik heb er dus echt geen verstand van en kom er ...
Echr bijzonder wel dat erop staat dat je het niet mag hebben visolie is juist heel goed en ik loop bij een klinische genetica hiervoor ivm afwijkingen in het verleden bij mij 2 zoontjes, en zei zei dat het juist goed is dat je extra visolie gebruikt per dag. En je mag hier best veel van hebben. Vind het daarom echt heel gek.

4 jaar geleden

Ik zou het gewoon aan de VK vragen! Ik heb begrepen dat je bij je eerste afspraak wellicht ook bloed gaat afnemen en dan vertelt de VK je gewoon wat je wel/niet moet innemen aan vitamine! Er wordt alleen echt foliumzuur aangeraden!

4 jaar geleden

Ik heb deze!

4 jaar geleden

Reactie op MMF

Dit is alles wat er in zit. Ik heb er dus echt geen verstand van en kom er ...
Ik heb de mijne er ook even bij gepakt maar staat haast hetzelfde op

4 jaar geleden

Geen idee waarom dat bij deze niet zou mogen. Ik gebruik de vegan variant en daar staat het niet op. Je kunt ook de producent-klantenservice bellen en vragen waarom het niet mag. Maar zou voor de zekerheid deze niet nemen

4 jaar geleden

Dank jullie wel voor al jullie antwoorden en het meedenken. Ik heb 13 juli pas mijn eerste afspraak bij de VK en zal deze pot wel meenemen. Ik vind het heel verwarrend allemaal 😱 foliumzuur en D3 slik ik wel al!

4 jaar geleden

Hier zit teunisbloemolie in. Dit kan vroege miskramen veroorzaken.

4 jaar geleden

Reactie op Anne0308

Hier zit teunisbloemolie in. Dit kan vroege miskramen veroorzaken.
Aha! Daar zit het verschil hem dus in! Dank je wel. Dan ga ik morgen even anderen kopen!

4 jaar geleden

Ik ook!

4 jaar geleden

Ik heb deze. Gewoon kruidvat eigen merk

4 jaar geleden

Reactie op Lieszle

Ik ook!
Ik ook!

4 jaar geleden

Pff dat had ook wel even wat duidelijker op de verpakking mogen staan 🤭. Was deze zelf ook aan het slikken, wel naar de symbolen achterop gekeken maar niet die tekst gezien. Morgen maar voor de zekerheid direct overstappen op anderen. Dankje voor de tip !

4 jaar geleden

Reactie op Thiseenbaby

Pff dat had ook wel even wat duidelijker op de verpakking mogen staan 🤭. W ...
Nou he.. ik dacht dat alle omega 3 hetzelfde was.

4 jaar geleden

Reactie op msmb?

Ik heb deze. Gewoon kruidvat eigen merk
Ik deze ook