Hallo allemaal. Vraagje. Ik lees overal dat je of vette vis moet eten of omega 3 moet bij slikken. Nu heb ik de Super Visolie omega 3 - lucovitaal gekocht alleen op de verpakking staat dat je deze niet mag gebruiken als je zwanger bent. Iemand hier ervaring mee? Heb ik de verkeerde gekocht? Tips (of antwoorden haha) zijn meer dan welkom!
Ik gebruik ook visolie maar heb zelf andere en vooral geled op de bepaalde stofjes die erin zitten deze ken ik niet maar zit wel dha in en dat is juist heel goed voor de baby zittrn er misschien veel andere vitamines in ?
Dit is alles wat er in zit. Ik heb er dus echt geen verstand van en kom er ...
Echr bijzonder wel dat erop staat dat je het niet mag hebben visolie is juist heel goed en ik loop bij een klinische genetica hiervoor ivm afwijkingen in het verleden bij mij 2 zoontjes, en zei zei dat het juist goed is dat je extra visolie gebruikt per dag. En je mag hier best veel van hebben. Vind het daarom echt heel gek.
Ik zou het gewoon aan de VK vragen!
Ik heb begrepen dat je bij je eerste afspraak wellicht ook bloed gaat afnemen en dan vertelt de VK je gewoon wat je wel/niet moet innemen aan vitamine!
Er wordt alleen echt foliumzuur aangeraden!
Geen idee waarom dat bij deze niet zou mogen. Ik gebruik de vegan variant en daar staat het niet op. Je kunt ook de producent-klantenservice bellen en vragen waarom het niet mag. Maar zou voor de zekerheid deze niet nemen
Dank jullie wel voor al jullie antwoorden en het meedenken. Ik heb 13 juli pas mijn eerste afspraak bij de VK en zal deze pot wel meenemen. Ik vind het heel verwarrend allemaal 😱 foliumzuur en D3 slik ik wel al!
Pff dat had ook wel even wat duidelijker op de verpakking mogen staan 🤭. Was deze zelf ook aan het slikken, wel naar de symbolen achterop gekeken maar niet die tekst gezien. Morgen maar voor de zekerheid direct overstappen op anderen. Dankje voor de tip !