Hoi allemaal,
Dinsdag hebben wij een cake smash fotoshoot, maar ik moet zelf de taart meenemen. Nu keek ik een beetje rond maar ben je al snel 40 euro kwijt. Dus ben nu aan het zoeken. Wie heeft een recept om zelf makkelijk een taart te maken of heeft iemand een goede tip om voor niet teveel een taart te kopen. Alvast bedankt voor het meedenken.
Heel leuk! Wij zaterdag. Ja echt mega duur... ik kwam toevallig deze tegen op pinterest. Vind het een briljant idee! Maar ik heb helaas de taart al besteld anders had ik dit ook zeker gedaan. Veel plezier dinsdag!
Cupcakejes met Russische botercreme zijn ook mooi! Maar ik heb toen de oudste 1 werd een siliconen XL cupcake besteld bij een bakwinkel en die gemaakt met gewoon biscuit deeg(van dr oetker) en met Russische botercreme en druppel kleurstof mooi opgespoten en leuke sprinkels uit de bak winkel erop gedaan. Was mooi geworden en niet duur! En die kun je dus vaker gebruiken
Uiteindelijk gaat het voor een groot deel om de smeerbende 🤭 Alles met veel slagroom is in mijn ogen daarom goed. Eventueel nog een paar leuke figuurtjes erop, maar voor 10-15 euro heb je dan echt wel een geschikte taart in elkaar gezet
Kant en klare unicorn taart van de Albert Heijn. € 16,95. Er wordt toch nauwelijks van gegeten. En haar echte feestje is een week later. Dus dan weer een (lekkerdere) taart kopen.
Giant cupcake gemaakt weer zelf, met Russische botercreme erop en carrotcake beslag van binnen. Denkfoutje gemaakt:sprinklers erop zijn niet handig🤣🤣🤣 dus na 1 hap meteen weggehaald en ingeruild voor een kleine cupcake en die kon hij ook lekker vasthouden en aan knabbelen.
Uiteindelijk zelf een biscuit taart met boter crème gemaakt. Meneer ging alleen niet echt smashen haha maar keurig met duim en wijsvinger stukjes pakken en opeten😂
Ik heb op YouTube Liens keuken (5000 abonnees - mega cupcake) haar recepten gevolgd. De witte onderkant is gesmolten chocolade, dat idee was van een ander YouTube account ( katelyn matheson).