20 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben ook eerst een lumabad gebruikt, en nu zit hij in een wasmand van Ikea 🫣. Past hij nog wel een tijdje in. En ook hij wil heel de tijd spelen en rechtstaan, blijft altijd goed opletten 😬.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/torkis-flexi-wasmand-binnen-buiten-blauw-80339224/
één jaar geleden
Bij mij gaat ze mee onder de douche. Ze trok elke keer het stoppertje uit haar bad. Ze kruipt de hele douche door maar we kunnen wel veilig douchen
één jaar geleden
Wij hebben ook een inloopdouce, met niet heeeel veel ruimte. Wij gebruiken de opvouwbare bad van Stokke, maatje XL en zijn er heel blij mee! Ze kan er echt nog wel een tijd in en zo fijn dat hij plat kan. Dat gaat ook echt heel simpel. Ik sta onder de douche en ik zet onze dochter dan in bad 🙂
één jaar geleden
Reactie op Kayleigh_xx
Wij hebben een opla baby bad! Kan mee tot 4 jaar
Deze hebben wij ook, echt ideaal!
één jaar geleden
Lekker je kindje onder de douche laten, mijn dochter vind dst geweldig, ze gaat zitten op de grond sproeier op haar en veel speelgoed haha
één jaar geleden
Hier ook gewoon onder de douche (hebben ook inloopdouche). Wel antislipmat gekocht en daar zit en staat hij op (loopt al sinds week voor zijn eerste verjaardag). Hij gaat al ruim 3 maanden gewoon onder de douche en het gaat hartstikke goed. We hebben van die foam plakplaatjes en daar is hij lekker druk mee. In het begin lijkt het eng (die van ons is een durfal, klimt overal op, rent continu etc) maar valt 100% mee
één jaar geleden
Wij hebben een stokke flexi xl. Ze gaat er hier samen in met zus van 4 die echt mega lang is