20 Reacties

één jaar geleden

Baby zwembad eronder zetten of bad/douche antislip maar eronder leggen en haar daar op late zitten. Dat deed ik bij mijn oudste

één jaar geleden

Wij hebben dit badje. Heel blij mee! Er zit een zitje in. Ons zoontje gaat er wel in staan maar kan er niet uit. Genoeg ruimte om te spelen. Echt een dikke tip https://www.babypark.nl/okbaby-opla-douchezitje.html

één jaar geleden

Wij overwegen een bibabad. Verwachten een 2e kindje deze zomer, dus daarmee kunnen ze er later ook samen in. Heb er positieve verhalen over gehoord en makkelijk op te bergen, je moet het wel goed laten drogen.

één jaar geleden

Reactie op MevrJo

Wij hebben dit badje. Heel blij mee! Er zit een zitje in. Ons zoontje gaat ...
Deze hebben wij ook. Echt ideaal. Kun je eventueel ook buiten gebruiken.

één jaar geleden

Wij hebben ook eerst een lumabad gebruikt, en nu zit hij in een wasmand van Ikea 🫣. Past hij nog wel een tijdje in. En ook hij wil heel de tijd spelen en rechtstaan, blijft altijd goed opletten 😬. https://www.ikea.com/nl/nl/p/torkis-flexi-wasmand-binnen-buiten-blauw-80339224/

één jaar geleden

Bij mij gaat ze mee onder de douche. Ze trok elke keer het stoppertje uit haar bad. Ze kruipt de hele douche door maar we kunnen wel veilig douchen

één jaar geleden

Wij hebben ook een inloopdouce, met niet heeeel veel ruimte. Wij gebruiken de opvouwbare bad van Stokke, maatje XL en zijn er heel blij mee! Ze kan er echt nog wel een tijd in en zo fijn dat hij plat kan. Dat gaat ook echt heel simpel. Ik sta onder de douche en ik zet onze dochter dan in bad 🙂

één jaar geleden

Ik kan zeker de Stokke XL aanraden! Super fijn formaat en met anti slip bodem, ideaal als ze dus beginnen te kruipen/staan. Wij gebruiken hem nu al een half jaar met veel plezier. En hij is opvouwbaar. Dus je schuift hem zo aan de kant.

één jaar geleden

Stokke xl badje is echt top!

één jaar geleden

Wij hadden eerst ook een Luma badje maar die werd ook hier te klein. Wij hebben nu de Stokke XL! Heel fijn bad met een anti slip bodem en makkelijk op te bergen.

één jaar geleden

Gewoon mee onder de douche, bij ons op de arm. Of in het grote bad.

één jaar geleden

Ik gebruik nu een siliconen emmer, ideaal qua ruimte. Misschien wel iets van anti slip op de bodem doen.

één jaar geleden

Hier ook de Stokke XL. Heel blij mee!

één jaar geleden

Wij hebben een opla baby bad! Kan mee tot 4 jaar

één jaar geleden

Reactie op Kayleigh_xx

Wij hebben een opla baby bad! Kan mee tot 4 jaar
Deze hebben wij ook, echt ideaal!

één jaar geleden

Lekker je kindje onder de douche laten, mijn dochter vind dst geweldig, ze gaat zitten op de grond sproeier op haar en veel speelgoed haha

één jaar geleden

Hier ook gewoon onder de douche (hebben ook inloopdouche). Wel antislipmat gekocht en daar zit en staat hij op (loopt al sinds week voor zijn eerste verjaardag). Hij gaat al ruim 3 maanden gewoon onder de douche en het gaat hartstikke goed. We hebben van die foam plakplaatjes en daar is hij lekker druk mee. In het begin lijkt het eng (die van ons is een durfal, klimt overal op, rent continu etc) maar valt 100% mee

één jaar geleden

Onder de douche, mee in bad of in de grote wasmand van de action. Ideaal ook voor het warme weer en buiten spetter sessies!

één jaar geleden

Wij hebben een stokke flexi xl. Ze gaat er hier samen in met zus van 4 die echt mega lang is

één jaar geleden

Onze zoon gaat sinds ongeveer 2 maanden onder de douche. Hij kan ook al lopen dus dat maakt het ook wel makkelijker. Luma baby badje werd hier ook te klein.