10 Reacties

één jaar geleden

Ik zie een lijn hoor!! 🥳 gefeliciteerd! Ik heb destijds ook te vroeg getest en ook van die verschrikkelijke tuurlijnen gekregen 😅 gewoon om de paar dagen testen en dan zie je de lijn steeds duidelijker worden 😁💪🏻 Bestel een test van Clear Blue met de weken indicator. Dan hoef je niet zo te turen ;)

één jaar geleden

Ik had bij de 2e dezelfde symptomen(zelfs hartkloppingen erbij) en ook al zo ongeveer 3 dagen na eisprong dat ik dacht: dit kan niet anders. 3 dagen voor menstruatie al duidelijk positief😁. Bij jou volgens mij ook een streep hoor! Gefeliciteerd!

één jaar geleden

Ik had dit vorig jaar 3x getest en elke keer lichte maar toch duidelijk een streep en werd toch die zelfde avond nog ongesteld. Ik was er zo in de war van hoe dat kon.

één jaar geleden

Reactie op Lot4

Ik zie een lijn hoor!! 🥳 gefeliciteerd! Ik heb destijds ook te vroeg get ...
Dankjewel! Ik heb vandaag weer getest en wederom een licht zichtbare streep. Bedankt voor de tip van de clearblue deze komt morgen binnen! Ben benieuwd.

één jaar geleden

Reactie op FML

Ik had bij de 2e dezelfde symptomen(zelfs hartkloppingen erbij) en ook al z ...
Dankjewel! Ik ga duimen dat het zo blijft! 😊

één jaar geleden

Reactie op Uro8

Ik had dit vorig jaar 3x getest en elke keer lichte maar toch duidelijk een ...
Jeetje dat snap ik, wat ontzettend vervelend. Ik snap dat je in de war bent dan. En een teleurstelling als dan toch de ongesteldheid komt. Ik vind het ontzettend spannend nu, hou het in mijn achterhoofd dat er toch een ongesteldheid kan komen. Ik test in ieder geval nooit meer voor mijn ongesteldheidsdag. Vind het zo spannend nu.

één jaar geleden

Reactie op Inmiro

Dankjewel! Ik heb vandaag weer getest en wederom een licht zichtbare streep ...
Spannend! 🙏

één jaar geleden

Ik denk dat het toch gelukt is :)

één jaar geleden

Reactie op Inmiro

Ik denk dat het toch gelukt is :)
Gefeliciteerd🩷💙

één jaar geleden

Gefeliciteerd ! Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje. Voel me al bijna een week elke dag beroerder voelen en meer klachten te krijgen, maar een test is nog negatief. Hopelijk van het weekend ook een positieve test in handen🍀