6 Reacties

4 jaar geleden

ik slaap al weken met een warme kruik, kokend water erin en dan een kruikenzak eromheen. Heb ook wel is een rode buik. Tot nu toe nog geen problemen mee ondervonden.. Toevallig zit ik nu ook met een warme kruik.

4 jaar geleden

Denk niet dat t uitmaakt hoor

4 jaar geleden

Ik weet dat het met je eigen badtemperatuur wel uitmaakt als je er langer dan 20 minuten in zit, dus vermoed dat dat met een kruik ook zo zou kunnen zijn. Artikel over bad: https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/zwanger-in-bad/

4 jaar geleden

Ik vul 'm voor de helft met kokend water andere helft lauw water, blijft ongeveer 3 uur op goeie temperatuur (voor mij dan).

4 jaar geleden

Ik heb reuma en mag mijn medicatie niet nemen. De pijn ebt alleen een beetje weg met warmte. Ik vroeg of ik warmteplakkers mocht gebruiken. Antwoord gynaecoloog: warmte kan nooit kwaad. Je hebt een lichaamstemperatuur van 37 graden, en aangezien je niet je huid hebt verbrand, zal die grootste warmte van die kruik volgens mij echt niet tot je kind gekomen zijn. Ik zou me niet echt zorgen maken.

4 jaar geleden

Ik heb gebeld naar vk en ze zeiden niet langer dan 15 min op je buik ivm de kleine die dan te warm kan worden