Vond het wel grappig om te weten wie van jullie een zogenaade ‘Tinder’ baby heeft? 😁
Én jullie mooie verhaal hierrond!
Wij dus!! Al bijna 6 jaar geleden voor het eerst afgesproken. Mijn allereerste Tinderdate en meteen raak! Een paar maanden later vertrok ik naar Portugal voor stage. Toen we dat hadden doorstaan, wist ik, hij is de ware!!
In 2018 gaan samenwonen in een huurappartement en in februari 2020 een huis gekocht. Nu al een flinke baby van 4 maanden en zó gelukkig.
Tinder werkt dus soms echt! 😍
Hier elkaar ontmoet 10 jaar geleden op Badoo. Tinder bestond toen nog niet hahaha
Eerste afspraakje met Pasen, daarna is hij nooit meer weggegaan. Nu 3 kids samen en 2 bonusschatjes later nog steeds happy😉
Yes! Hier ook een Tinder baby!
Wij hadden elkaar via Tinder leren kennen in Thailand tijdens een backpackerreis. Hij uit Australië. Na 3 maanden samen reizen is hij mee terug gekomen naar Nederland.
Nu ruim 5 jaar en een baby van 4 maanden verder! ❤️
Hier 2 badoo baby's 🙈
Relatie gekregen in november 2016, samen gaan wonen in december 2017, getrouwd in mei 2019 en onze eerste dochter gekregen in december 2020 en onze zoon in februari 2022.❤💙
Jep hierzo 🥳 had al 2 kids uit eerdere relatie maar altijd een gevoel dat ik 3 zou krijgen. En het mocht zo zijn. Dikke match, aller eerste serieuze date en het was gelijk zo raak. Ik was na 3 mnd al zwanger 🙈 Ik vind het wel een heel vreemd idee af en toe dat wij elkaar zonder internet nooit waren tegen gekomen. Ofzo.
Badoo baby! Eergisteren elkaar 8 jaar geleden voor het eerst ontmoet, een maand later een relatie, 3 jaar later getrouwd en nu bijna een 4 maanden oude baby 💕
Hier ook een Tinder baby ☺️
Achteraf gebleken dat we enorm veel gemeenschappelijke vrienden hadden en elkaar al eens gekruist hadden (zonder dat we het wisten) op een feestje.
Wij zijn echter tijdens de zwangerschap uit elkaar gegaan omdat hij verliefd is geworden op een ander, dus niet zo'n succesvol verhaal maar wel het mooiste geschenk op de wereld gekregen ❤️
Wij badoo kindjes. Eerst veel via Whatsapp gepraat, toen gedate, na 1,5 jaar verkering zijn we getrouwd, 1,5 jaar na ons trouwen onze dochter gekregen en toen we 4 jaar getrouwd waren ons zoontje. 💙