41 Reacties

3 jaar geleden

Hier elkaar ontmoet 10 jaar geleden op Badoo. Tinder bestond toen nog niet hahaha Eerste afspraakje met Pasen, daarna is hij nooit meer weggegaan. Nu 3 kids samen en 2 bonusschatjes later nog steeds happy😉

3 jaar geleden

Yes! Hier ook een Tinder baby! Wij hadden elkaar via Tinder leren kennen in Thailand tijdens een backpackerreis. Hij uit Australië. Na 3 maanden samen reizen is hij mee terug gekomen naar Nederland. Nu ruim 5 jaar en een baby van 4 maanden verder! ❤️

3 jaar geleden

Hier ook een tinderbaby! Eerste date 5,5 jaar geleden en nu een kleine grote man van bijna 4 maanden🥰

3 jaar geleden

Hier 2 badoo baby's 🙈 Relatie gekregen in november 2016, samen gaan wonen in december 2017, getrouwd in mei 2019 en onze eerste dochter gekregen in december 2020 en onze zoon in februari 2022.❤💙

3 jaar geleden

Yes ook hier een Tinder baby! Inmiddels 7 jaar verder en een dochter rijker 💕

3 jaar geleden

Hier een Lexababy van 4 maandjes💙

3 jaar geleden

Inner circle baby van 4 maanden

3 jaar geleden

Jep hierzo 🥳 had al 2 kids uit eerdere relatie maar altijd een gevoel dat ik 3 zou krijgen. En het mocht zo zijn. Dikke match, aller eerste serieuze date en het was gelijk zo raak. Ik was na 3 mnd al zwanger 🙈 Ik vind het wel een heel vreemd idee af en toe dat wij elkaar zonder internet nooit waren tegen gekomen. Ofzo.

3 jaar geleden

Badoo baby! Eergisteren elkaar 8 jaar geleden voor het eerst ontmoet, een maand later een relatie, 3 jaar later getrouwd en nu bijna een 4 maanden oude baby 💕

3 jaar geleden

Wat leuk om te lezen zeg! Bij mij was het nooit zo'n succes hahaha

3 jaar geleden

Hier ook een Tinder baby ☺️ Achteraf gebleken dat we enorm veel gemeenschappelijke vrienden hadden en elkaar al eens gekruist hadden (zonder dat we het wisten) op een feestje. Wij zijn echter tijdens de zwangerschap uit elkaar gegaan omdat hij verliefd is geworden op een ander, dus niet zo'n succesvol verhaal maar wel het mooiste geschenk op de wereld gekregen ❤️

3 jaar geleden

Wij badoo kindjes. Eerst veel via Whatsapp gepraat, toen gedate, na 1,5 jaar verkering zijn we getrouwd, 1,5 jaar na ons trouwen onze dochter gekregen en toen we 4 jaar getrouwd waren ons zoontje. 💙

3 jaar geleden

Wij 12 jaar geleden via net log.

3 jaar geleden

Hier een tinder baby! Bijna 9 jaar geleden, tinder bestond echt net haha, mijn eerste tinderdate en gelijk raak. Nu een mannetje van 4 maandjes 🥰

3 jaar geleden

Wij hebben ook nu 2 tinder kindjes gemaakt ;)

3 jaar geleden

Reactie op Cherreyy

Inner circle baby van 4 maanden
Hier ook!

3 jaar geleden

Hier een Badoo baby, haha. 7.5 jaar geleden elkaar leren kennen op Badoo 🥰

3 jaar geleden

Hier een Happn baby van vier maanden 😍

3 jaar geleden

Hier ook een tinderbaby! 6 jaar geleden ontmoet via tinder, inmiddels getrouwd en 2 kinderen rijker 🤗

3 jaar geleden

Hier ook 👌🏻