8 Reacties
één jaar geleden
Ik zag ooit een filmpje, pakje drinken aanbieden terwijl je erachter de medicatie en het rietje er in hebt.
één jaar geleden
Wij maken er een spelletje van hier
Flesje schudden doen we hier dansend samen
Als ik het in spuitje doe laat ik het haar zien en zeg ik kijk wauwwee lekker lekker.
En dan pakken we favoriete knuffel er bij en dan zeggen om ste buurt een slokje. En spuit ik in haar mond en dan doe alsof ik het bij knuffel ook doe en als het klaar doen we klappen en hi five met ze alle
één jaar geleden
Wij hebben net 10 dagen in een knijp zakje yoghurt aardbei gespoten ( in de keuken uit het zicht) en mijn kleintje is gek op yoghurt en knijpt ze altijd volledig leeg. Het was anders een drama en je wil haar ook niet 30x in de houdgreep nemen ( dit moesten we 2 dagen doen omdat ze toen niks at ( zucht)
één jaar geleden
Ik heb dat ook vaak gedaan, dwingend.
Ze was te klein voor een spelletje of wat dan ook...
Leg je kind neer.
Als je het spuitje in stukjes uitspuit net onder een linker of rechterwang, kunnen ze het veel moeilijker uitspuigen.
Je kan wel heel enthousiast zijn en proberen het aangenamer te maken door gekke geluidjes te maken, maar het is echt een opgave.
Ook applaudiseren en zo werkte hier stimulerend.
Iemand die naast de dreumes ligt helpt soms als afleiding.
Ik hoop dat 1 van de andere middeltjes werkt, volgende keer probeer ik zeker eerst die...
Maar ze hebben de medicatie wel echt nodig he.
Succes.
één jaar geleden
Reactie op jojo zonnestraal
Wij hebben net 10 dagen in een knijp zakje yoghurt aardbei gespoten ( in de ...
Vind ze nu die yoghurt nog lekker? Kregen van de arts toen wel een soort “waarschuwing” dat als je het in hun lievelingseten stopt, je het risico loopt dat ze het daar dan mee blijven associeren en niet meer willen.
één jaar geleden
Reactie op Heusi
Vind ze nu die yoghurt nog lekker? Kregen van de arts toen wel een soort “w ...
Ja ze vind yoghurt nog steeds lekker. De antibiotica had een aardbeiensmaak dus verstopt in de aardbeienyoghurt
Mijn kleintje drinkt geen melk ( vertikt dit) dus ze krijgt 2x daags een beker yoghurt ( alle soorten) voor haar zuivel behoefte